fbpx

AKADEMIA PROSPECTINGU!

Rozpocznij zdobywanie nowych klientów przez prowadzenie działań prospektingowych.

Dzięki uczestnictwu w Akademii Prospektingu opanujesz techniki pozyskiwania klientów w sposób niezależny i skutecznie sprzedasz im swoje produkty lub usługi.

Zapomnij o narzekaniu na niedobór klientów do obsługi – to już przeszłość!

Korzyści płynące z uczestnictwa w Akademii Prospectingu:

8 LEKCJI PROSPECTINGU

Nigdy więcej nie zabraknie Ci klientów…

Akademia Prospectingu nie jest kolejnym zwykłym kursem! To kompleksowy plan rozwoju biznesu.

Pierwotnie był to 2-miesięczny mentoring, w którym przeprowadziliśmy 8 soczystych, interaktywnych lekcji i razem z uczestnikami rozwiązywaliśmy najczęstsze problemy ze sprzedażą.

Zero marnowania czasu. Same konkrety i praktyka zwiększania sprzedaży.

I teraz najlepsze! Wszystkie te spotkania nagraliśmy, dorzuciliśmy masę dodatkowych materiałów i dajemy ci do tego dostęp za ułamek ceny mentoringu.

Otrzymujesz tą samą wiedzę, materiały możesz obejrzeć kiedy tylko chcesz i przewijać dowoli oraz masz to wszystko za mniej niż półdarmo.

CO ZNAJDZIESZ W TYM SZKOLENIU:

Agenda:

Lekcja 1: Nowoczesne prospecting – fundamenty, metody i strategie.

W module zagadnienia takie, jak:

– Mity, przez które prospecting kojarzy się negatywnie

– Czym jest nowoczesny prospecting?

– Etapy prospectingu?

– W jaki sposób przygotować się do prospectingu, aby był on skuteczny;

– Standardowa ścieżka klienta;

– Jakie mamy metody prospectingowe?

– Czym jest prowadzenie klienta na ścieżce prospectingu;

+ ZADANIE DOMOWE

 

Lekcja 2: Definiowanie grup docelowych i wybór kanałów prospectingu –skupienie na klientach najbardziej zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.

Kontaktuj się z tymi, którzy kupią od Ciebie najchętniej + ZADANIE DOMOWE – Dlaczego musisz zdefiniować swoją grupę docelową?

– Tworzenie persony/obrazu idealnego klienta

– Dostępne kanały prospectingu

– Dobór kanałów do persony

– Dostosowanie komunikatów do idealnego klienta

– Zadanie – stwórz personę na naszym szablonie

Potrzebny czas – 12 h

 

Lekcja 3: Skuteczny cold mailing – tworzenie wiadomości, które przynoszą rezultaty, oraz wykorzystywanie narzędzi do cold mailingu.

– Cel wiadomości

– Jak znaleźć kontakt do danej osoby?

– Bliskość (budowanie relacji)

– Research: bez tego nawet nie wysyłaj maila

– Zaczepka

– Zadanie

– zrób risercz według naszego szablonu i znajdź kontakt do danej osoby- Potrzebny czas – 12-14h

 

Lekcja 4: Proces cold mailingu – organizacja i planowanie wysyłki zimnych wiadomości.

– Wybór narzędzia do wysyłki maili

– Tych błędów unikaj jak ognia

– Struktura maila, przez który opada szczęka

– Domknięcie deal’a (i ewentualny followup)

– Zadanie – wykorzystaj gotowy szablon, przerób go pod siebie i napisz do swojej “ofiary”

Potrzebny czas – 12-14h

 

Lekcja 5: Skuteczny cold calling (część 1 z 2) – jak prowadzić rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami.

 W module zagadnienia takie, jak:

– Dlaczego klienci nie chcą z nami rozmawiać?

– Jak rozmawiać z sekretariatem, aby przepuścił nas dalej;

– Jak zdefiniować naszą personę zakupową w firmie?

– Jak przedstawić cel rozmowy, aby klient chciał ją kontynuować?

– W jaki sposób zachęcać klienta do dalszej rozmowy?

– Badanie potrzeb, które zachęca klienta do zakupu

– Dlaczego ludzie kupują? + ZADANIE DOMOWE

 

Lekcja 6: Skuteczny cold calling (część 2 z 2) – kolejne techniki dzwonienia do potencjalnych klientów.

– Język korzyści, dlaczego większość schematów nie działa;

– Co jest moim USP i ESP

– W jaki sposób bronić cenę;

– Zbijanie obiekcji;

– Czym jest finalizacja sprzedaży?

– Techniki finalizacji sprzedaży;

– Jak ustalać formalności

+ ZADANIE DOMOWE

 

Lekcja 7: Tworzenie powtarzalnych i skutecznych procesów sprzedaży.

– Czym jest strategia sprzedaży?

– Układanie strategii sprzedaży

– Czym są procesy sprzedaży

– Etapy procesu sprzedaży

– Ułożenie procesów sprzedaży 

+ ZADANIE DOMOWE

 

Lekcja 8: Gromadzenie i analizowanie danych – jak ważne jest liczenie wskaźników w prospectingu i jak to robić efektywnie.

 – Dlaczego warto zbierać i analizować 

– Czym jest konwersja 

– Kilka podstawowych wskaźników 

– KPI – Jak pracować z wskaźnikami 

– Omówienie tabeli i praca domowa 

Potrzebny czas: 15-18 h

Egzamin, rozdanie certyfikatów i sesja QiA

 

Kim są Twoi nauczyciele

Cześć, tu Tomasz Guzik!

Zajmuje się marketingiem od 2017 roku.

W 2018 założyłem agencję reklamową, którą prowadzę po dziś dzień.Z moim Teamem i naszym know how udało się nam wyjść ze sprzedażą zagraniczną aż na 8 rynków Europejskich.

W trakcie swojej przygody napisałem 2 książki w kultowych wydawnictwach biznesowych.W jednej z nich pisałem o Youtube w Biznesie, w drugiej o Linkedin.

Jestem twórcą Internetowym.Od wielu lat tworzę podcasty,filmy na YouTube (430 filmów), artykuły blogowe.

Chętnie dzielę się swoją wiedzą.

Moje motto to: ” Rozdaj ludziom więcej wiedzy za darmo niż u innych można kupić za pieniądze, a nigdy nie zabraknie Ci klientów.

Kajtek sam

Cześć tu Patryk!

Jestem praktykiem sprzedaży. Dopiero w następnej kolejności trenerem sprzedawców i coachem dla działów sprzedaży. Wyznaję zasadę, że nieustannie przez całe życie coś sprzedajemy.Więc jak sprzedawać skutecznie? Szkoląc zespoły sprzedawców na terenie całej Polski nie zaprzestałem sam sprzedawać aktywnie, dlatego, że KOCHAM TO ROBIĆ.

Po moich szkoleniach ze skutecznej sprzedaży i warsztatach na których układam całe procesy sprzedażowe, firmy odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%.

Przez te wszystkie lata, pracowałem na rynkach jako sprzedawca i trener sprzedaży między innymi:

dostawców usług energetycznych i gazowych, fotowoltaicznym, usług telekomunikacyjnych, dostawców internetu, dofinansowaniach z Unii Europejskiej, rynku SEO, poligraficznym, prawnym, księgowym, szkoleniowym, bankowym, odzieżowym i liczba ta rośnie nieustannie, zupełnie adekwatnie do mojego rozwoju w tym właśnie obszarze.

W każdym projekcie w który mnie zaangażowano, jako sprzedawce, dyrektora czy trenera sprzedaży, odnosiliśmy sukcesy. Wymierne sukcesy.

Jako praktyk i entuzjasta sprzedaży wiem, że nie ma produktu czy usługi, której nie da się sprzedać, czasem brakuje sprzedawcom tylko pomysłu JAK to sprzedawać lub mają błędne przekonania dotyczące sprzedaży – tu wchodzę ja.

Pokazuje jakie są błędy w sprzedaży i uczę sprzedawać dobrze, aby przynosiło to zyski. Moje doświadczenie jest oparte przede wszystkim na praktyce z uzupełnieniem o teorię i na tym opieram swoje szkolenia.

GWARANCJA ZWROTU

Na PROGRAM obowiązuje 30 dniowa Gwarancja Satysfakcji.

 

Co to oznacza w praktyce?

 

Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu stwierdzisz, że chcesz zwrócić szkolenie otrzymasz pieniądze z powrotem bez dodatkowych pytań.

 

Wystarczy, że wyślesz maila i zwrócę Ci Twoje zainwestowane pieniądze bez podania przyczyny.

 

Dlaczego to robię? Ponieważ tak mocno wierzę w jakość moich produktów, że chcę zdjąć z Ciebie całe ryzyko przy podejmowaniu decyzji.

 

Ty nic nie ryzykujesz. Biorę to na siebie. Obecnie zwroty zdarzają się raz na 100 osób.