Witajcie serdecznie,
nie mogło zabraknąć kolejnej recenzji książki tego Pana na moim blogu. Większość wie, że książki Arka Bednarskiego towarzyszą mi od samego początku mojej przygody ze sprzedażą i czuję się w obowiązku napisać recenzję kolejnej jego książki, którą przeczytałem już dawno temu (jeszcze w wydaniu 100 sekretów), ale postanowiłem ją odświeżyć i dla was zrecenzować. Dziś napisze kilka zdań o książce 140 sekretów mistrza sprzedaży– zapraszam do recenzji.
Plusy:
– Książka ma 4 konkretne rozdziały poświęcone: temu, czym jest sprzedaż, nastawieniu, wiedzy i umiejętnościom i trendom. Stanowi to pewien ciąg zdarzeń i nadaje książce harmonii;
– Znajdziesz tutaj konkretne 140 sekretów, które pomogą Ci znaleźć inspirację i nowe sposoby na sprzedaż;
– Już pisałem to kiedyś, ale jeszcze raz podkreślam, że Arek fenomenalnie pisze o przekonaniach i jej roli w sprzedaży. Nie inaczej jest w tej pozycji;
– Bardzo bliskie mi jest podejście do „im proście, tym lepiej” bardzo dobrze, że Arek o tym wspomina;
– Bardzo ważnym jest to, co napisał autor odnośnie skupienia na to, na co mamy wpływ, a ignorowaniu tego, na co wpływu nie mamy. Wielu sprzedawców skupia się niepotrzebnie zbyt często na tym drugim.
– Bardzo istotne jest również ukazanie, że sprzedawcy „eksperci” to przyszłość rynku sprzedaży;
– W zasadzie każdy ze 140 sekretów jest ważny. Ktoś powie, że większość nie jest odkrywcza- zgadzam się, ale spięcie ich wszystkich w całość, daje potężne efekty w sprzedaży;
– Na koniec, jak w każdej książce Arka panuje tutaj porządek i wszystko jest przemyślane.
Minusy:
– Jeśli mam na siłę szukać, to brakowało mi tutaj ćwiczeń. Rozważyłbym chociaż ćwiczenie, które spina każdy rozdział.
Resumując:
Gdybym miał stworzyć listę książek, w które warto wyposażyć swoich sprzedawców, bez wątpienia ta książka znalazłaby się na niej. To typ książki, w której wszystko jest usystematyzowane i pomaga przypomnieć sobie niektóre zagadnienia, a inne uporządkować. To bardzo wygodna w odbiorze książka, ponieważ każda metoda napisana jest na tyle krótko, że zdążysz przeczytać 1-2 metody czekając na rozmowę z klientem. To książka, która dla „energooszczędnych” z natury sprzedawców jest bardzo przydatna, ponieważ nie wymaga wiele zaangażowania w przeczytanie jej, a sporo sugestii zamieszczonych przez Arka może zainspirować ich do lepszej pracy.
Książkę możesz nabyć tutaj.
Do zobaczenia.
P.