Optymalizacja sprzedaży
Wszyscy chcą sprzedawać więcej, ale zdecydowana większość nie zdaje sobie sprawy, że przyczyn niższej sprzedaży doszukuje się nie tam, gdzie powinna. Jeśli chcesz usprawnić swoją
Wszyscy chcą sprzedawać więcej, ale zdecydowana większość nie zdaje sobie sprawy, że przyczyn niższej sprzedaży doszukuje się nie tam, gdzie powinna. Jeśli chcesz usprawnić swoją
Chcesz zweryfikować, czy Twoja sprzedaż jest taka, jaka powinna być? Masz wątpliwości, czy sprzedajesz odpowiednio dużo? Na te pytania szczegółowo odpowie Ci audyt procesu sprzedaży.
Dla wielu osób samo słowo audyt budzi bardzo negatywne skojarzenia. Faktem jest, że audyt sprzedaży jest niezbędny, abyśmy mogli naszą sprzedaż skutecznie rozwijać. Dziś pokażę
Czy dana rozmowa z klientem odbędzie się i czy uda się sprzedać, zależy to od tego, jaki jest kontekst gotowości transakcyjnej klienta do danego zakupu.
W swojej pracy jako trener sprzedaży często pytany jestem o metody badania potrzeb. Choć wiele z nich jest skuteczne, bardziej zalecam, aby w dokładny sposób
Niejednokrotnie, aby pozyskać nowego klienta, musisz wstrzelić się w jego cykl zakupowy. O tym, czym jest cykl zakupowy klienta, jak go ustalać i w jaki
Nie zliczę już sytuacji, w których jako trener sprzedaży słyszałem pytanie- jak sprzedawać drożej? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ zależy to od
Zaufanie to jedna z najważniejszych walut w sprzedaży. Bez zaufania, jedyne co może się wydarzyć to wciśnięcie klientowi. Jeśli go nie zdobędziesz, to jak klient
Praca w call center nie jest łatwym zajęciem. Wiele osób traktuje ten rodzaj pracy, póki nie znajdą „czegoś lepszego”. Choć praca w tym miejscu może
Segmentacja klientów to nic innego, jak wyodrębnienie z bazy naszych konkretnych grup, które w dalszej kolejności pokazują nam, jak pracować z danym klientem. Precyzyjnie zdefiniowane
Cześć, jako trener sprzedaży lubię od czasu do czasu sięgnąć po starsze pozycje o sprzedaży. Za każdym razem, gdy sięgam po taką książke chcę poznać
Segmentacja klientów jest niezwykle ważnym działaniem, które pomaga uniknąć wielu wątpliwości dotyczących naszej bazy klientów. W dużym uproszczeniu polega ona na podzieleniu klientów na grupy,
Co zrobić, aby efektywnie sprzedawać? W dzisiejszym wpisie chcę przedstawić wam sześć elementów, które muszą zostać spełnione wszystkie na raz, aby efektywność sprzedaży mogła być
Relacje w sprzedaży to temat rzeka. Wiele się o nich mówi, choć jestem zdania, że są mocno przereklamowane, a już na pewno nadużywane. Dziś o
Pod jednym z ostatnich wpisów dostałem komentarz Ewy Wilczewskiej, że czeka na artykuł, że sprzedawca też człowiek. No to się Ewka doczekałaś 🙂 Dzisiaj chce
Wszystkie firmy oferujące swoje produkty i usługi nieustannie zastanawiają się, jak znaleźć klientów? W szczególności dotyczy to nowych biznesów, gdzie nie mamy jeszcze portfolio klientów
Często możemy się spotkać w sprzedaży z określeniem potencjalni klienci. Dobrze zdefiniowany potencjalny klient to klucz do sukcesywnego zwiększenia sprzedaży. Kim oni są, ale również,
Coraz częściej dostaję pytanie, jak budować markę osobistą? Marka osobista jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży, jakie znam, dlatego w dzisiejszym wpisie podzielę się z
Dalej marka osobista pozostaje dla wielu osób odkryciem. Mam wrażenie, że wiele osób z niewiadomych powodów (czym podzielę się dalej) nadal jej nie buduje. Dobrze
Czasy się zmieniły, sprzedaż zapierdziela, jak szalona, tylko część sprzedawców zatrzymała się w poprzedniej epoce. Nie da się sprzedawać skutecznie, nie zmieniając się jako sprzedawca.
Jakie są narzędzia sprzedawcy? Dziś skupimy się na 2 narzędziach, których wykorzystanie wyróżnia najlepszych sprzedawców, od tych, którzy nie osiągają sukcesów w sprzedaży- zapraszam do
Kiedy przyjrzymy się pracy współczesnego sprzedawcy, chyba wszyscy zgodzimy się, że dziś nie polega ona już tylko na sprzedaży. W natłoku zadań, które ma dziś
W ostatnich latach modne stało się powiedzenie, budowanie lojalności klienta. Faktem jest, że lojalność to fantastyczna sprawa i napisano o niej już wiele. W tym
Od dawna powtarzam, że w sprzedaży zbyt często skupiamy się na tym, jak sprzedawać, a stosunkowo zbyt rzadko na tym, jak kupuje klient? W dzisiejszym
Witajcie serdecznie, dzisiaj kolejna książka z zakresu sprzedaży. To również kolejna krótka książka, ponieważ jak wspominałem w ostatnim wpisie, sprawdzam, ile wartości mają krótkie książki.
Rok 2022 dobiegł końca, czas nieco go podsumować. W tym wpisie chce przedstawić Ci moje podsumowanie 2022 roku, co zrealizowałem, a czego nie. No i
A co gdyby zamiast języka korzyści stosować język straty w sprzedaży? Czy zawsze warto operować korzyściami? Tematem dzisiejszego wpisu będzie właśnie operowanie stratami w rozmowie
Żeby dobrze sprzedawać zdalnie, potrzebna jest wiedza, jakie mamy techniki sprzedaży zdalnej i odpowiednie ich użycie. W dzisiejszym wpisie skupimy się na tym, jakie mamy
Od dłuższego już czasu do słownika sprzedażowego weszło stwierdzenie sprzedaż zdalna. Czym tak naprawdę jest sprzedaż zdalna, jakie są jej kanały, oraz kiedy się sprawdzi,
Sprzedaż wam spadła? To może czas najwyższy wdrożyć plan naprawczy sprzedaży? Dzisiejszy wpis o tym, czym tak naprawdę jest, jakie elementy warto brać pod uwagę
Końcówka roku to dla wielu firm czas refleksji i podsumowań rocznych. W tym czasie firmy dokonują również podsumowań sprzedaży i rozpoczynają planowanie nowego roku. Dziś
Znalezienie dobrego sprzedawcy wcale nie jest łatwym zadaniem. Skoro już znaleźliśmy odpowiednią osobę, warto zadbać o to, żeby odpowiednio ją wdrożyć. Dziś o tym, czym
Sporo moich klientów zadaje mi pytanie, jak zatrudnić dobrego sprzedawcę? Doskonale wszyscy wiemy, że zatrudnienie dobrego sprzedawcy nie jest wcale prostym zadaniem, dlatego w tym
Żeby sprzedawać i obsługiwać naszych klientów z powtarzalną jakością potrzebne są nam odpowiednie standardy sprzedaży. W tym wpisie zwrócimy uwagę na to, jakie elementy warto
Każda firma myśli o sukcesywnym i stałym zwiększeniu sprzedaży. Jestem zdania, że skalowanie sprzedaży działa dobrze wtedy, gdy wszystkie wcześniejsze elementy są dobrze dopracowane- w
Jest jeden element, o którym mówi się stosunkowo rzadko, a ma on olbrzymi wpływ na to, czy sprzedawca osiąga sukces w sprzedaży, czy nie. Tym
Sprzedaż przez telefon może być bardzo skuteczna, pod warunkiem że robiona jest z głową. Dzisiejszy wpis pokaże wam, błędy w sprzedaży telefonicznej, a zebrałem w
Wielokrotnie w sprzedaży B2B zdarza się, że jedyne osoby, z którymi możemy porozmawiać, to sekretarki. Wielokrotnie to od nich zależy, czy mamy szansę porozmawiać, z
Jak w każdej branży nasze zachowania w dużej mierze wpływają na naszą efektywność. Podczas swoich szkoleń często powtarzam uczestnikom, że są zachowania w sprzedaży telefonicznej,
Skuteczna sprzedaż telefoniczna, to przede wszystkim sprawny dialog z klientem. Podniesienie sprzedaży przez telefon, może czasem być banalnie proste. Niejednokrotnie podnieśliśmy sprzedaż tylko przez to,
REALIZACJA: ROMAN DESGIN STUDIO