fbpx
Optymalizacja sprzedaży
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Optymalizacja sprzedaży

Wszyscy chcą sprzedawać więcej, ale zdecydowana większość nie zdaje sobie sprawy, że przyczyn niższej sprzedaży doszukuje się nie tam, gdzie powinna. Jeśli chcesz usprawnić swoją

Czytaj »
Audyt Procesu sprzedaży
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Audyt Procesu sprzedaży

Chcesz zweryfikować, czy Twoja sprzedaż jest taka, jaka powinna być? Masz wątpliwości, czy sprzedajesz odpowiednio dużo? Na te pytania szczegółowo odpowie Ci audyt procesu sprzedaży.

Czytaj »
audyt sprzedaży
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Audyt sprzedaży

Dla wielu osób samo słowo audyt budzi bardzo negatywne skojarzenia. Faktem jest, że audyt sprzedaży jest niezbędny, abyśmy mogli naszą sprzedaż skutecznie rozwijać. Dziś pokażę

Czytaj »
kontekst gotowości transakcyjnej
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Kontekst gotowości transakcyjnej

Czy dana rozmowa z klientem odbędzie się i czy uda się sprzedać,  zależy to od tego, jaki jest kontekst gotowości transakcyjnej klienta do danego zakupu.

Czytaj »
jak kupuje klient?
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak kupuje klient?

W swojej pracy jako trener sprzedaży często pytany jestem o metody badania potrzeb. Choć wiele z nich jest skuteczne, bardziej zalecam, aby w dokładny sposób

Czytaj »
Cykl zakupowy klienta
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Cykl zakupowy klienta

Niejednokrotnie, aby pozyskać nowego klienta, musisz wstrzelić się w jego cykl zakupowy. O tym, czym jest cykl zakupowy klienta, jak go ustalać i w jaki

Czytaj »
Jak sprzedawać drożej
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak sprzedawać drożej

Nie zliczę już sytuacji, w których jako trener sprzedaży słyszałem pytanie- jak sprzedawać drożej? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ zależy to od

Czytaj »
Jak zdobyć zaufanie klienta
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Zaufanie to jedna z najważniejszych walut w sprzedaży. Bez zaufania, jedyne co może się wydarzyć to wciśnięcie klientowi. Jeśli go nie zdobędziesz, to jak klient

Czytaj »
Segmenty klientów
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Segmenty klientów- jak je stworzyć?

Segmentacja klientów to nic innego, jak wyodrębnienie z bazy naszych konkretnych grup, które w dalszej kolejności pokazują nam, jak pracować z danym klientem. Precyzyjnie zdefiniowane

Czytaj »
Mark H. McCormack- O sprzedawaniu
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Mark H. McCormack- O sprzedawaniu

Cześć, jako trener sprzedaży lubię od czasu do czasu sięgnąć po starsze pozycje o sprzedaży. Za każdym razem, gdy sięgam po taką książke chcę poznać

Czytaj »
Segmentacja klientów
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Segmentacja klientów- do czego służy?

Segmentacja klientów jest niezwykle ważnym działaniem, które pomaga uniknąć wielu wątpliwości dotyczących naszej bazy klientów. W dużym uproszczeniu polega ona na podzieleniu klientów na grupy,

Czytaj »
sprzedawca też człowiek
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Sprzedawca też człowiek

Pod jednym z ostatnich wpisów dostałem komentarz Ewy Wilczewskiej, że czeka na artykuł, że sprzedawca też człowiek. No to się Ewka doczekałaś 🙂 Dzisiaj chce

Czytaj »
Jak znaleźć klientów?
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak znaleźć klientów?

Wszystkie firmy oferujące swoje produkty i usługi nieustannie zastanawiają się, jak znaleźć klientów? W szczególności dotyczy to nowych biznesów, gdzie nie mamy jeszcze portfolio klientów

Czytaj »
Potencjalni klienci
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Potencjalni klienci- gdzie ich znaleźć

Często możemy się spotkać w sprzedaży z określeniem potencjalni klienci. Dobrze zdefiniowany potencjalny klient to klucz do sukcesywnego zwiększenia sprzedaży. Kim oni są, ale również,

Czytaj »
Jak budować markę osobistą?
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak budować markę osobistą?

Coraz częściej dostaję pytanie, jak budować markę osobistą? Marka osobista jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży, jakie znam, dlatego w dzisiejszym wpisie podzielę się z

Czytaj »
Marka osobista
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Marka osobista- czym jest i co daje?

Dalej marka osobista pozostaje dla wielu osób odkryciem. Mam wrażenie, że wiele osób z niewiadomych powodów (czym podzielę się dalej) nadal jej nie buduje. Dobrze

Czytaj »
Nowoczesny sprzedawca
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Nowoczesny sprzedawca

Czasy się zmieniły, sprzedaż zapierdziela, jak szalona, tylko część sprzedawców zatrzymała się w poprzedniej epoce. Nie da się sprzedawać skutecznie, nie zmieniając się jako sprzedawca.

Czytaj »
Narzędzia sprzedawcy
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Narzędzia sprzedawcy

Jakie są narzędzia sprzedawcy? Dziś skupimy się na 2 narzędziach, których wykorzystanie wyróżnia najlepszych sprzedawców, od tych, którzy nie osiągają sukcesów w sprzedaży- zapraszam do

Czytaj »
zarządzanie czasem w sprzedaży
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Zarządzeni czasem w sprzedaży

Kiedy przyjrzymy się pracy współczesnego sprzedawcy, chyba wszyscy zgodzimy się, że dziś nie polega ona już tylko na sprzedaży. W natłoku zadań, które ma dziś

Czytaj »
Budowanie lojalności klienta
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Budowanie lojalności klienta

W ostatnich latach modne stało się powiedzenie, budowanie lojalności klienta. Faktem jest, że lojalność to fantastyczna sprawa i napisano o niej już wiele. W tym

Czytaj »
Jak kupuje klient?
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak kupuje klient? Koło zakupowe

Od dawna powtarzam, że w sprzedaży zbyt często skupiamy się na tym, jak sprzedawać, a stosunkowo zbyt rzadko na tym, jak kupuje klient? W dzisiejszym

Czytaj »
Artur Dłubak- Sprzedawanie jest sztuką
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Artur Dłubak- Sprzedawanie jest sztuką

Witajcie serdecznie, dzisiaj kolejna książka z zakresu sprzedaży. To również kolejna krótka książka, ponieważ jak wspominałem w ostatnim wpisie, sprawdzam, ile wartości mają krótkie książki.

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Podsumowanie 2022 roku

Rok 2022 dobiegł końca, czas nieco go podsumować. W tym wpisie chce przedstawić Ci moje podsumowanie 2022 roku, co zrealizowałem, a czego nie. No i

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Język straty w sprzedaży

A co gdyby zamiast języka korzyści stosować język straty w sprzedaży? Czy zawsze warto operować korzyściami? Tematem dzisiejszego wpisu będzie właśnie operowanie stratami w rozmowie

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Techniki sprzedaży zdalnej

Żeby dobrze sprzedawać zdalnie, potrzebna jest wiedza, jakie mamy techniki sprzedaży zdalnej i odpowiednie ich użycie. W dzisiejszym wpisie skupimy się na tym, jakie mamy

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Sprzedaż zdalna

Od dłuższego już czasu do słownika sprzedażowego weszło stwierdzenie sprzedaż zdalna. Czym tak naprawdę jest sprzedaż zdalna, jakie są jej kanały, oraz kiedy się sprawdzi,

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Plan naprawczy sprzedaży

Sprzedaż wam spadła? To może czas najwyższy wdrożyć plan naprawczy sprzedaży? Dzisiejszy wpis o tym, czym tak naprawdę jest, jakie elementy warto brać pod uwagę

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Plan sprzedaży

Końcówka roku to dla wielu firm czas refleksji i podsumowań rocznych. W tym czasie firmy dokonują również podsumowań sprzedaży i rozpoczynają planowanie nowego roku. Dziś

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Onboarding sprzedawcy

Znalezienie dobrego sprzedawcy wcale nie jest łatwym zadaniem. Skoro już znaleźliśmy odpowiednią osobę, warto zadbać o to, żeby odpowiednio ją wdrożyć. Dziś o tym, czym

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak zatrudnić dobrego sprzedawcę?

Sporo moich klientów zadaje mi pytanie, jak zatrudnić dobrego sprzedawcę? Doskonale wszyscy wiemy, że zatrudnienie dobrego sprzedawcy nie jest wcale prostym zadaniem, dlatego w tym

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Standardy sprzedaży

Żeby sprzedawać i obsługiwać naszych klientów z powtarzalną jakością potrzebne są nam odpowiednie standardy sprzedaży. W tym wpisie zwrócimy uwagę na to, jakie elementy warto

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Skalowanie sprzedaży- jak można to zrobić?

Każda firma myśli o sukcesywnym i stałym zwiększeniu sprzedaży. Jestem zdania, że skalowanie sprzedaży działa dobrze wtedy, gdy wszystkie wcześniejsze elementy są dobrze dopracowane- w

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Przekonania w sprzedaży

Jest jeden element, o którym mówi się stosunkowo rzadko, a ma on olbrzymi wpływ na to, czy sprzedawca osiąga sukces w sprzedaży, czy nie. Tym

Czytaj »
Artykuły Patryk Jasiński
Patryk Jasiński

Jak rozmawiać z sekretarkami?

Wielokrotnie w sprzedaży B2B zdarza się, że jedyne osoby, z którymi możemy porozmawiać, to sekretarki. Wielokrotnie to od nich zależy, czy mamy szansę porozmawiać, z

Czytaj »

Zadzwoń i zamów szkolenie dla firmy 667 869 462 (odbieram ja:)) lub napisz

Sprawdzimy w jaki sposób pomogę Twojej firmie zwiększyć sprzedaż