Harvard Business Review- Przekonywanie i wywieranie wpływu

Witajcie serdecznie, 

jeśli chcesz wziąć książkę w dwugodzinną podróż to mam pozycję dla Ciebie. Dziś pod lupę bierzemy Harvard Business Review- „Przekonywanie i wywieranie wpływu”. Jest to moja pierwsza pozycja Harvard Business Review i muszę powiedzieć, że mam po niej mieszane uczucia, które postaram się jak zawsze krótko streścić.

Plusy:
– Książka skupia w sobie wielu znakomitych mówców, twórców i znanych postaci.
– Możesz w niej znaleźć, kilka ciekawych badań, które poszerzą twoją wiedzę.
– Jest w niej ciekawie opisany mechanizm „trzech imperatyw wiodącymi zarządzania”.
– Historie sprzedają najlepiej i ta książka również ciekawie to opisuje.
– Poznasz z niej, czym tak naprawdę jest charyzma oraz jak tworzyć charyzmatyczne wystąpienia.
– Dowiesz się z niej, czym są zasady charyzmatycznego przywództwa- CTL.

Minusy:
– Przyciągnęła tytułem, ale nie za dużo w niej wartościowej wiedzy.
– Jest to pierwsza książka w moim, życiu gdzie stwierdzam zawyżoną cenę. 40zł za książkę, która liczy 140 stron, w dodatku posiada wiele stron pustych, a sama jest w małym formacie, stwierdzam, że to zdecydowanie za dużo.
– Trochę nie spodobało mi się, że każdy rozdział to stary artykuł z Harvard Business Review, dlatego uważam, iż jest mocno naciągana.
– Jest zdecydowanie za krótka, a rozdziały nie są w niej wyczerpane.
– Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że bardzo cenię sobie Roberta Cialdiniego, ale w tej książce jego rozdział nie wnosi nic odkrywczego.
– Jeśli ta książka ma nauczyć cię perswazji, to jest na rynku dużo lepszych pozycji jak chociażby wywieranie wpływu na ludzi, które opisywałem dużo wcześniej http://patrykjasinski.pl/3-robert-b-cialdini-wywieranie-wplywu-na-ludzi/ , moja ulubiona „mała wielka zmiana” http://patrykjasinski.pl/mala-wielka-zmiana-robert-b-cialdini-steve-j-martin-noah-j-goldstein/ czy absolutnie genialna, ale musisz wcześniej przeczytać chociaż „Wywieranie wpływu na ludzi” , „Pre- swazja” http://patrykjasinski.pl/robert-cialdini-pre-swazja/

Reasumując:
Jest to luźna pozycja w podróż albo luźniejszy wieczór. Nie ma w niej nic czego, nie znalazłbyś w innych pozycjach. Jeśli zależy Ci na zgłębieniu zagadnień takich jak wywieranie wpływu, zarządzanie, czy wystąpienia publiczne, to istnieją dużo lepsze pozycje od tej.

Książkę kupisz tutaj: Przekonywanie i wywieranie wpływu
Do zobaczenia za tydzień.
Samych sukcesów.
P.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.