Justyna Fabijańczyk- „Pozyskaj klientów premium”

Justyna Fabijańczyk- "Pozyskaj klientów premium"

Witajcie,

każdy z nas lubi, jak książka jest dobrze wykonana. Stare przysłowie mówi, nie oceniaj książki po okładce, a dziś mam okazję recenzować książkę niezwykle dobrze wykonaną. Pod lupę biorę dziś książkę poświęconą pozyskiwaniu nowych klientów. Przed Państwem Justyna Fabijańczyk- „Pozyskaj klientów premium”, zapraszam do krótkiej recenzji.

Plusy:
– Pierwszy rozdział poświęcony rynkowi usług dobrze wprowadza do całej książki.
– Autorka w ciekawy sposób opisuje, listę zawodów przenoszących się do internetu.
– Podoba mi się podejście do marki osobistej, zamieszczone w tej książce.
– Lubię case studies, zamieszczone na własnych przykładach, tu jest ich cała masa.
– Kody QR i dodatkowe materiały mogą dodatkowo się przydać, jeśli chcesz zagłębić opisane tutaj zagadnienia, jednak patrząc na to z drugiej strony- czemu nie jest to zamieszczone w książce? Domyślam się, że chodzi o ściąganie ruchu na stronę.
– Most sprzedażowy, mimo że opisany dość krótko, może niektórym osobą się przydać.
– Bardzo sensowny wydaje się ostatni rozdział poświęcony konstruowaniu umów z klientami. W tym rozdziale znajdziesz kilka cennych wskazówek dotyczących umów.

Minusy:
– Zastanawiam się po przeczytaniu, czego konkretnego, można z tej książki się nauczyć. To książka w zasadzie o wszystkim i o niczym. Wiele poruszanych w tej książce wątków wymaga większego rozwinięcia.
– Wprowadzenie do każdego rozdziału, trochę nudzi. To takie lanie wody przez kilka dobrych stron, ale niczego szczególnego to nie wnosi.
– W podrozdziale poświęconym pracy na bazie klientów, w zasadzie nie ma nic ciekawego. Zdecydowanie można, a nawet powinno się rozszerzyć ten wątek.
– Szczerze liczyłem, że pojawi się coś o pozyskiwaniu klientów premium, a tu tego, jak na lekarstwo.
– W książce wielokrotnie pojawiają się słowa „według badań”, „badania mówią”, ale brakuje jakiegokolwiek źródła- odnośnika do tych badań. Nie zrobiło to na mnie najlepszego wrażenia, ponieważ często miałem ochotę, to zweryfikować, ale nie miałem czego.
– Identycznie ma się sprawa z wywieraniem wpływu w sprzedaży, niby są reguły, ale nie ma nic o tym, kto jest ich autorem i o czym dokładnie mówią.
– Szczerze to liczyłem po tytule, że będzie to konkretny poradnik generowania klientów- mocno się zawiodłem.
– W mojej opinii, jeśli w książce pojawia się jakiś wątek- dobrze go rozwijać, tym bardziej, jeśli stanowi podrozdział. Autorka zamieszcza podrozdział poświęcony automatyzacji procesu sprzedaży i nic się w nim nie znajduje. 6 stron pitu- pitu, ale zero konkretu i odesłanie do kodu QR. Dla mnie to nie najlepszy zabieg.

Reasumując:
Ta książka zaimponowała mi okładką i wykonaniem, ale totalnie rozczarowała mnie zawartością. Będąc szczerym, to niczego się z niej nie dowiedziałem, a w szczególności, jeśli chodzi o hasło „pozyskaj klientów premium”. W tym wszystkim widzę jedną grupę, której śmiało mogę polecić tę pozycję. Tą grupą są wszystkie osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z własną działalnością, lub pracą na własny rachunek. Osoby doświadczone w biznesie, mogą niczego nowego w tej książce nie znaleźć, szczególnie jeśli potrafisz generować klientów (a jeśli nie potrafisz, to numer znasz).

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.