fbpx
Przejdź do treści

Kamil Zieliński- Psychoefekty

Witajcie serdecznie,

dzisiaj recenzja książki z zakresu psychologii, czyli książka Kamila Zielińskiego- Psychoefekty 50 zjawisk psychologicznych, które wpływają na twoje życie, zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Już sam wstęp mocno zachęcił mnie do przeczytania tej pozycji.
– Książka napisana jest w bardzo konkretny sposób, czyli:
1. Efekt;
2. Definicja (wraz z badaniami)
3. Teoria;
4. Co to dla mnie oznacza;
5. Bibliografia
– Psychoefekty, to książka o 50 bardzo popularnych efektach psychologicznych, z którymi spotykamy się każdego dnia. Autor świetnie objaśnia ich działanie, używając do tego wielu przykładów z życia wziętych;
– Fani (tacy, jak ja) znajdą w niej 6 podstawowych reguł wywierania wpływu wraz z przykładami.
– Muszę powiedzieć, że dzięki niej poznałem kilka nowych, ciekawych efektów psychologicznych, a część z nich świetnie przekłada się na sprzedaż.
– Ogromny plus dla autora za to, że psychoefekty to konkretnie napisana książka, w której nie ma miejsca na lanie wody.

Minusy:
– W zasadzie widzę tylko jeden minus. Czasem mogłoby być więcej w rubryce „co to dla mnie oznacza”, ale w większości rozdziałów opisane jest to świetnie 🙂

Reasumując:
Nie będę ukrywał, że ta pozycja jest moim odkryciem. Dla mnie psychoefekty to książka praktycznie 10/10 napisana bardzo przystępnym językiem z masą odwołań do badań. Wiem, że recenzja jest dość krótka, ale obiecywałem wam, że zawsze tak będzie, więc tutaj nie ma co lać wody- trzeba przeczytać 🙂 Książkę polecam każdemu bez znaczenia, czy zajmujesz się sprzedażą, marketingiem, zarządzasz, czy zwyczajnie chcesz poszerzyć wiedze na temat ludzi- wyniesiesz z niej coś dla siebie 🙂 Dla autora olbrzymie wyrazy uznania- Kamilu, kawał świetnej roboty!

Książkę kupisz tutaj

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.