Katarzyna Książkiewicz Łukasz Jasiński- „Umawianie spotkań”

katarzyna książkiewicz łukasz Jasiński- Umawianie spotkań

Witajcie serdecznie,

dzisiejszą recenzję muszę rozpocząć od słów- nazwisko zobowiązuje 🙂 Dziś recenzuję dla was książkę w całości poświęconą umawianiu spotkań handlowych- Katarzyny Książkiewicz i Łukasza Jasińskiego „umawianie spotkań” zapraszam serdecznie.

Plusy:
– Na wstępie tej książki Łukasz pisze, że jego zdaniem wcale nie trzeba jeździć na spotkania handlowe, żeby sprzedawać produkty i usługi. Z wyłączeniem branż w których, jest to nie możliwe, jest to podejście bardzo mi bliskie.
– Książka posiada dwóch autorów oraz dwa zupełnie różne spojrzenia na kwestię umawiania spotkań handlowych, co pozwala spojrzeć na to zagadnienie z dwóch, różnych perspektyw.
– Książka idealnie ukazuje proces umawiania spotkań handlowych jak proces sprzedaży przez telefon.
– Bardzo podoba mi się opisane w książce przygotowanie siebie, przed rozpoczęciem telefonowania do klientów, to podejście bardzo mi bliskie.
– Dobrze opisana jest technika RZZ– o której pisałem również na blogu: tutaj
– W tej książce znajdziesz całą masę praktycznych przykładów. Sporo z tych przykładów jest lekko akwizycyjnych, jednak wielki plus za ich ilość. Każdy może znaleźć coś dla siebie.
– Dodatkowym plusem jest to, że w czasach, gdzie sporo książek ma „naciągane”, puste strony tutaj płacisz, za 150 stron tekstu i tyle otrzymujesz.

Minusy:
– W tej książce jest cała masa sprzeczności. Autorzy niby piszą o „przybieraniu różnej roli” (z czym w ogóle si nie zgadzam), a następnie by dzwonić w zgodzie z samym sobą i swoim systemem wartości (z tym zgadzam się w pełni).
– Kto pyta prowadzi rozmowę? Lekki upgrade- ten, kto umiejętnie zadaje pytania- nie sztuką jest, żeby pytać, aby pytać, ale pytać w konkretnym celu.
– W książce pojawia się przykład prowadzenia rozmowy i stara, oklepana metoda 3x tak- tak już się dawno nie prowadzi rozmów Pani Kasiu 🙂
– Sposoby radzenia sobie z obiekcjami są bardzo mocno akwizycyjne- nie przemawia to do mnie.
– Często pojawia się odwołanie do innej książki tych autorów, nie lubię tej formy product placement.

Reasumując:
Śmiało mogę polecić tę książkę. Bardzo podoba mi się traktowanie umawiania spotkań handlowych, jako normalnego procesu sprzedaży. Choć w książce znajduje się kilka sprzeczności, może ona być przydatna wszystkim, którzy muszą umawiać spotkania handlowe, w szczególności telemarketerom i pracownikom MLM.

Do zobaczenia za tydzień.
p.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.