fbpx
Przejdź do treści

Marcus Sheridan- Co chce wiedzieć klient

Marcus Sheridan- Co chce wiedzieć klient

Cześć,

są książki, których recenzje, aż zachęcają do przeczytania. Pozycja, która recenzuję dla was dzisiaj, miała tyle pozytywnych opinii w tym od osób, z których zdaniem mocno się liczę, że nie mogłem po nią nie sięgnąć. Nadeszła pora na mnie, dziś dla was recenzja książki Marcusa Sheridana- Co chce wiedzieć klient, zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Myślą przewodnią książki, co chce widzieć klient, jest to, aby tworzyć content, który będzie wyszukiwany przez naszych klientów. Autor pokazuje, jak taki content stworzyć.
– Ta książka w piękny sposób opisuje strategię TAYA, czyli They ask you answer, co oznacza opieranie swojego contentu w odpowiedzi na pytania naszych odbiorców;
– Zgadzam się z myślą autora, że dziś różnica pomiędzy sprzedażą i marketingiem totalnie się zaciera.
– Podoba mi się historia autora zamieszczona na początku. W odróżnieniu od innych książek nie jest ona nudna i banalna;
– Autor opisuję wielką piątkę w tworzeniu contentu- bardzo pomocną;
-Świetnie napisane zostało podejście do chwalenie konkurencji, mocno się z nim zgadzam;
– Dzięki tej książce dowiesz się, jak zachęcać swój zespół do tworzenia angażujących treści;
– Ta książka może zachęcić Cię i pokazać, w jaki sposób tworzyć wideo marketing;
– Z tej książki możesz wynieść wskazówki dotyczące swojej strony internetowej.

Minusy:
– Zabrakło mi trochę praktycznych przykładów odnoszących się do innych branż i sposobów zastosowania. Niby osoby chcące wyciągnąć coś z tej książki, będą umiały przełożyć to na własny biznes, niemniej jednak mnie zabrakło przykładów zastosowania w różnych branżach;
– Trochę zmęczyły wstęp i przedmowa, są totalnie niepotrzebne.

Reasumując:
Gdy złapałem za tę książkę i zobaczyłem ponad 400 stron, pomyślałem, że standardowo będzie lanie wody. Tutaj mamy wielkie zaskoczenie, ponieważ jest to książka, gdzie nie ma ani jednej strony za dużo (może poza pustymi stronami między rozdziałami :P). Dla mnie ta książka jest pozycją obowiązkową dla każdej osoby, która chce pozyskiwać nowych klientów, od właścicieli biznesu, freelancerów, do sprzedawców i marketerów. Po prostu jest to mega potrzebna książka i zwyczajnie musisz ją mieć w swojej bibliotece- nie pożałujesz 🙂 Dlatego nie zwlekaj i dowiedz się, chce widzieć klient

Książkę kupisz tutaj.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.