Paweł Fortuna- „Sprzedaż bez sprzedawania”.

Witajcie serdecznie,

dziś kolejna recenzja książki poświęconej tematyce sprzedaży. Paweł Fortuna- „Sprzedaż bez sprzedawania” to pozycja, która idzie dziś na tapetę. Mnie osobiście bardzo się spodobała, ale jak zawsze postaram się opisać ją w dużym skrócie.


Plusy:
– Bez wątpienia nie jest to pozycja z cyklu „nauczę Cię jak sprzedać wszystko i każdemu” jak większość pozycji z tej tematyki. Książka raczej bazuje na odpowiednim podejściu do klienta i przełożeniu go na solidne relacje biznesowe.
– W książce znajdziesz całą masę historii z życia autora.
– Bardzo przydatne może być opisane podejście, sprzedaży klientowi „świętego spokoju”, które jest mi bardzo bliskie.
– Jeśli nie znasz takich pojęć jak ESP i USP, to ta pozycja pomoże Ci zrozumieć, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji.
– Poznasz pojęcia takie jak „biała i czarna perswazja”.
– Nauczysz się, w jaki sposób wprowadzić narrację perswazyjną do swojej sprzedaży.
– Znajdziesz w niej wiele inspirujących pojęć i badań.
– Poznasz ciekawe sposoby jak wypracować w swoim zespole nowe postawy, zachowania, nie koniecznie bazujące na standardowych szkoleniach.
– Na końcu książki zamieszczony jest też słownik ważnych pojęć.

Minusy:
– Trochę dziwnie przeplatany jest język potoczny, ze słownictwem naukowym.
– Niektóre badania, doświadczenia są dla mnie zbyt krótko opisane (ale zawsze podane jest źródło do nich, więc można nadrobić).
– Trochę brakuje mi jak zamykać sprzedaż.

Reasumując:
Pozycja ta niewątpliwie jest źródłem bardzo rzetelnej, sprawdzonej wiedzy i nie jest to typowy „elementarz dla akwizytora”, jakich pełno jest na rynku. Książka ta idealnie sprawdzi się jako uzupełnienie wiedzy, którą już dysponujesz. Wiele z opisanych wskazówek nadaje się do wprowadzenia od zaraz co niewątpliwie może pomoc Ci w osiąganiu jeszcze lepszego wyniku. Książkę polecam każdemu handlowcowi zmęczonemu standardowymi poradnikami o sprzedaży, managerowi sprzedaży, który szuka sposobu, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż lub poprawić relacje z klientami. Panu Pawłowi serdecznie gratuluję tak dobrej pozycji.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.