fbpx
Przejdź do treści

Radosław Hancewicz- Profesjonalna obsługa klienta

Witajcie serdecznie,

są takie książki, które jak to często mówimy, powinien przeczytać każdy. Dziś mam niesamowitą przyjemność recenzować kapitalną książkę, mimo że z pozoru jest ona skierowana do administracji publicznej, to w mojej opinii, powinien przeczytać ją każdy człowiek, który w swojej pracy ma styczność z klientami. Dziś recenzuję książkę Radosława Hancewicza- „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”. Do dzieła.

Plusy:
– Już sam wstęp książki pokazuje, w jaki sposób powinien być traktowany człowiek przychodzący do urzędu w celu załatwienia swoich spraw. Zamiana słowa petent, na klient jest bardzo słuszną zamianą, ponieważ bardzo zmienia to naszą percepcję.
– W książce znajdziesz całą masę „patologii”, z jakimi możesz spotkać się, chcąc załatwić swoje sprawy w urzędzie.
– Ogromne wrażenie na mnie zrobił rozdział poświęcony rodzajom klientów oraz sposobami, w jaki sposób sobie z nimi radzić.
– Obalanie mitu trudnego klienta- to bardzo ważny element takich książek.
– Rozdział poświęcony temu, w jaki sposób zorganizować dział obsługi klienta w urzędzie, idealnie obrazuje to, w jaki sposób powinniśmy urządzać nasze działy obsługi klienta- nie tylko w urzędzie.
– Bardzo podoba mi się, że ta książka opisuję całą masę historii z życia wziętych.

Minusy:
– Wyraźnie brakuje mi jakiegoś mocnego podsumowania na końcu tej książki, w zasadzie kończy się ona bez żadnego słowa.
– Dla mnie mogłaby być trochę dłuższa- ma tylko 122 strony.
– Kilka zagadnień mogłoby być bardziej rozwinięte.

Reasumując:
Dla mnie ta książka jest genialna. Idealnie obrazuje, w jaki sposób zorganizować sprawną obsługę klienta. Nie odstrasza fakt, że pozornie jest dedykowana do urzędów, wiedza z tej książki może przydać się każdej osobie obsługującej klientów w swojej pracy.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.