fbpx
Przejdź do treści

Radosław Hancewicz- Profesjonalna obsługa klienta

Witajcie serdecznie,

są takie książki, które jak to często mówimy, powinien przeczytać każdy. Dziś mam niesamowitą przyjemność recenzować kapitalną książkę, mimo że z pozoru jest ona skierowana do administracji publicznej, to w mojej opinii, powinien przeczytać ją każdy człowiek, który w swojej pracy ma styczność z klientami. Dziś recenzuję książkę Radosława Hancewicza- „Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie”. Do dzieła.

Plusy:
– Już sam wstęp książki pokazuje, w jaki sposób powinien być traktowany człowiek przychodzący do urzędu w celu załatwienia swoich spraw. Zamiana słowa petent, na klient jest bardzo słuszną zamianą, ponieważ bardzo zmienia to naszą percepcję.
– W książce znajdziesz całą masę „patologii”, z jakimi możesz spotkać się, chcąc załatwić swoje sprawy w urzędzie.
– Ogromne wrażenie na mnie zrobił rozdział poświęcony rodzajom klientów oraz sposobami, w jaki sposób sobie z nimi radzić.
– Obalanie mitu trudnego klienta- to bardzo ważny element takich książek.
– Rozdział poświęcony temu, w jaki sposób zorganizować dział obsługi klienta w urzędzie, idealnie obrazuje to, w jaki sposób powinniśmy urządzać nasze działy obsługi klienta- nie tylko w urzędzie.
– Bardzo podoba mi się, że ta książka opisuję całą masę historii z życia wziętych.

Minusy:
– Wyraźnie brakuje mi jakiegoś mocnego podsumowania na końcu tej książki, w zasadzie kończy się ona bez żadnego słowa.
– Dla mnie mogłaby być trochę dłuższa- ma tylko 122 strony.
– Kilka zagadnień mogłoby być bardziej rozwinięte.

Reasumując:
Dla mnie ta książka jest genialna. Idealnie obrazuje, w jaki sposób zorganizować sprawną obsługę klienta. Nie odstrasza fakt, że pozornie jest dedykowana do urzędów, wiedza z tej książki może przydać się każdej osobie obsługującej klientów w swojej pracy.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.