fbpx
Przejdź do treści

Robert Heller- skuteczna sprzedaż

Robert Heller- skuteczna sprzedaż

Dzień dobry, cześć i czołem,

muszę powiedzieć, że mam mega tempo czytania i recenzowania w tym roku. Jestem w szoku. Dzisiaj pozycja autora, którego książkę czytałem już kilka lat temu, a było to Motywowanie (jeszcze nie recenzowałem książek na blogu). Dziś pod lupę biorę pozycję Roberta Hallera- Skuteczna sprzedaż, zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Książkę czyta się bardzo szybko. Mnie całość zajęła około 2 godzin;
– Podoba mi się, że to taki narzędziownik dla managera niby nie ma odkrywczych treści, jednak sporo rzeczy można sobie przypomnieć.

Minusy:
– Zbyt dużo treści jest tu zwyczajnie zdezaktualizowanych. Przydałoby się odświeżenie treści tutaj zawartych;
– Irytują te wielkie obrazki/ zdjęcia na pół strony. Książka jest w małym formacie, więc tym bardziej sprawia to, że ciężko się ją czyta, a treści tutaj niezbyt wiele. Dodatkowo może irytować mała czcionka- nie jest to wygodne dla oka;
– Zdecydowanie zbyt dużo treści napisane jest „po łebkach”. Wątki nie są rozwijane i tak naprawdę ciężko coś z tą wiedzą zrobić.

Reasumując:
No nie jest to dobra książka. Zasadniczo ma dwa plusy, przez które możesz po nią sięgnąć. Pierwszy to, że możesz ją przeczytać w około 2 godziny, bo tyle mi to zajęło. 2 Plus, to kilka rzeczy można sobie odświeżyć, dla mnie to było też wartością. Poza tym sporo rzeczy nieaktualnych, napisanych bardzo szczątkowo więc nie jest to pozycja must have.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.