Opis
To nie jest kolejna książka o technikach sprzedaży! Jeśli szukasz książki o magicznych trikach, sztuczkach itd. Odłóż ją na półkę.
To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą lub chcą nauczyć się, jak ważną rolę w sprzedaży pełni poukładanie jej od początku. Z tej książki dowiesz się, jakie 27 błędów popełniają firmy (wraz z przykładami) w budowaniu i zarządzaniu sprzedażą.
Nauczysz się, jak eliminować te błędy dzięki zaplanowanym, poukładanym i co najważniejsze przemyślanym działaniom sprzedażowym.
Ta książka pomoże ci zaplanować strategię, procesy, taktyki i standardy sprzedaży. Dowiesz się z niej, jak w nowoczesny i powtarzalny sposób generować nowych klientów, a także rozwijać i skalować swoją sprzedaż.
Książka przeznaczona jest dla wszystkich świadomych sprzedawców, szefów działów sprzedaży, właścicieli firm i freelancerów, którzy chcą zaprojektować swoją sprzedaż tak, żeby już nigdy nie martwić się o pozyskiwanie nowych klientów.
W książce znajdziesz aż 35 praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci utrwalić zdobytą wiedzę, a wszystko napisane w maksymalnie praktyczny okraszony dużym poczuciem humoru sposób.