fbpx
Przejdź do treści

Jak zwiększyć sprzedaż w firmie od 60% do 230%

Jestem trenerem sprzedaży
Pokażę Ci sposoby jak sprzedawać lepiej i więcej

"Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku"- Zwiększam sprzedaż i zyski z pasją i doświadczeniem.

h

JAKO SZKOLENIOWIEC
MOJE GODZINY NA SALI

lat

DOŚWIADCZENIA WE WSPARCIU DZIAŁÓW SPRZEDAŻY

%

TO REKORDOWY WZROST SPRZEDAŻY
PO MOICH SZKOLENIACH

ZWIĘKSZYŁEM UMIEJĘTNOŚCI
SPRZEDAŻY HANDLOWCOM

Prowadziłem i prowadzę szkolenia dla

Skuteczna sprzedaż - Co mówią o mnie moi klienci?

Odtwórz wideo

Kilka wybranych firm
z którymi pracowałem jako trener sprzedaży

Szkolenie zewnętrznego trenera sprzedaży

U ,,OWOCNI” prowadziłem cykl szkoleń ze sprzedaży, a wraz z załogą firmy, udało nam się osiągnąć świetny wynik i pobić rekord w sprzedaży już w drugim miesiącu działań. Natomiast w trzecim miesiącu go jeszcze poprawiliśmy dzięki nowym procesom sprzedaży.





Szkolenie wdrożeniowe dla grupy sprzedawców

Dzięki szkoleniu wdrożeniowemu dla firmy ,,PLAY”, które uczy i pokazuje jak podnieść kompetencje działu sprzedaży oraz skutecznie podwyższa umiejętności dla grupy . Poprowadziłem mentoring. Pokazałem jak stworzyć superwizje w firmie i to wszystko dla grupy 50 osób – sprzedawców telefonicznych.




Cykl szkoleń dla działów sprzedaży

Dla ,,FORUM” prowadziłem skuteczny cykl szkoleń z obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej oraz dla całego działu sprzedaży, czyli dla grupy 40-stu sprzedawców wdrożyłem długoterminowy plan sprzedaży.







Szkolenie dla handlowców, managerów i dyrektorów

Da firmy ,,KRAJOWA ENERGIA” Zrobiłem szkolenie, które pokazało dyrektorom działów sprzedaży oraz managerom sprzedaży jak działać efektywnie. Szkolenie zwiększające sprzedaż po przez procesy, które wdrożyłem, przyniosło efekty i dało siłę do skutecznego zwiększania sprzedaży.



Szkolenie dla kierowników działu sprzedaży

Dla firmy ,,DRUK POLSKA” Przeprowadziłem szkolenie zarządzenie całą strukturą sprzedaży oraz szkolenia wdrożeniowe, które podnoszą kwalifikacje handlowe całego zespołu. Szkolenie dla 8-miu doradców klienta na terenie Polski jak również dla handlowców obsługującego rynki zachodnie.



Szkolenie ze sprzedaży dla pracowników

Dla firmy ,,PIK” przeszkoliłem cały dział sprzedaży oraz pokazałem jak skutecznie działać w obsłudze klienta. Dzięki temu firma dowiedziała się, jak regularnie podnosić skuteczność działów sprzedaży we własnej firmie.






Szkolenie z kontroli jakości rozmów i sprzedaży

Dla firmy ,, T-MOBILE” Poprowadziłem Szkolenia wdrożeniowe, które jednocześnie podnoszą kompetencje całemu działowi sprzedaży. W firmie gdzie główna sprzedaż odbywa się przez telefon przeszkoliłem grupę 30-stu telesprzedawców. Kontrola jakości rozmów przynosząca efekty.




Szkolenia dla handlowców terenowych

W firmie ,,KASKADA” Prowadziłem cykl szkoleń dla całych działów handlowców działających w terenie czyli handlowców terenowych oraz działu obsługi klienta stacjonarnego.







Kim Jest Patryk Jasiński?

Jestem praktykiem sprzedaży. Dopiero w następnej kolejności trenerem sprzedawców i coachem dla działów sprzedaży. Wyznaję zasadę, że nieustannie przez całe życie coś sprzedajemy.

Więc jak sprzedawać skutecznie?

Szkoląc zespoły sprzedawców na terenie całej Polski nie zaprzestałem sam sprzedawać aktywnie, dlatego, że KOCHAM TO ROBIĆ

Po moich szkoleniach ze skutecznej sprzedaży i warsztatach na których układam całe procesy sprzedażowe, firmy odnotowują wzrost sprzedaży na poziomie 60– 230%. Możesz samodzielnie to sprawdzić oglądając wideoreferencje moich klientów na górze strony 😉 Film pokaże Ci, Jak efektywnie działam jako trener.

Przez te wszystkie lata, pracowałem na rynkach jako sprzedawca i trener sprzedaży między innymi: dostawców usług energetycznych i gazowych, fotowoltaicznym, usług telekomunikacyjnych, dostawców internetu, dofinansowaniach z Unii Europejskiej, rynku SEO, poligraficznym, prawnym, księgowym, szkoleniowym, bankowym, odzieżowym i liczba ta rośnie nieustannie, zupełnie adekwatnie do mojego rozwoju w tym właśnie obszarze.

W każdym projekcie w który mnie zaangażowano, jako sprzedawce, dyrektora czy trenera sprzedaży, odnosiliśmy sukcesy. Wymierne sukcesy. Jako praktyk i entuzjasta sprzedaży wiem, że nie ma produktu czy usługi, której nie da się sprzedać, czasem brakuje sprzedawcom tylko pomysłu JAK to sprzedawać lub mają błędne przekonania dotyczące sprzedaży – tu wchodzę ja. Pokazuje jakie są błędy w sprzedaży i uczę sprzedawać dobrze, aby przynosiło to zyski.

Moje doświadczenie jest oparte przede wszystkim na praktyce z uzupełnieniem o teorię i na tym opieram swoje szkolenia.

Nie wierzysz? W takim razie skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy, czy i jak mogę wam pomóc. Przekonaj się, że trener sprzedaży może zrobić warsztaty, po których odczujecie realne wzrosty sprzedaży.

W czym pomoże trener sprzedaży ?

 Przez ostatnie 11 lat zrealizowałem ponad 1100 różnych szkoleń. Jako doświadczony trener sprzedaży wiem, że sytuacja każdego klienta jest zupełnie inna, dlatego najlepiej prześlij zapytanie o konkretne szkolenie, a zadzwonię i porozmawiamy, jak dostosować je do Twojej firmy. 

Poniżej skrócone opisy. Aby poznać szczegółowy program wyślij zapytanie, lub zadzwoń

6 NAJCZĘŚCIEJ ZAMAWIANYCH SZKOLEŃ ZE SPRZEDAŻY

Szkolenie z zakresu- doradcza sprzedaż B2B „od umówienia spotkania, do zamknięcia procesu”

Program dedykowany w szczególności dla firm z segmentu B2B. W trakcie tego szkolenia uczestnicy wypracują skuteczne sposoby umawiania się na spotkania handlowe również przebijając się przez sekretariat. Udoskonalą swój proces sprzedaży. Poznają nowoczesne sposoby prowadzenia spotkań handlowych aby, jak największa ilość kończyła się zawarciem transakcji.

Szkolenie z zakresu Jak pozyskać klienta do firmy - skuteczny cold calling i prospecting

Warsztat dedykowany w głównej mierze dla małych i średnich firm, których zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów. W trakcie warsztatu uczestnicy nauczą się wyszukiwać nowych klientów, inicjować z nimi kontakt zarówno przez zimne telefony, jak i zimne maila, aby móc wprowadzać ich do swojego lejka sprzedaży. Zdefiniują swój lejek sprzedaży wraz z jego etapami i naucza się szybko i sprawnie zawierać transakcje. Dodatkowo uczestnicy poznają sposoby generowania nowych klientów przez prowadzenie biznesowych mediów społecznościowych.

Szkolenie z budowania i zarządzanie relacjami z klientem dla zespołu sprzedaży

To szkolenie dedykowane jest dla wszystkich firm, które pracują na stałym portfelu klientów i chcą nauczyć się, jak wyciskać z relacji jeszcze więcej. W trakcie szkolenia wypracujemy podział klientów na odpowiednie segmenty, aby dostosować do nich sposób i częstotliwość kontaktów. Nauczymy się w jaki sposób budować wartościowe i dochodowe relacje biznesowe. Dodatkowo uczestnic nauczą się zarządzać swoją bazą klientów, aby reagować gdy zmniejsza się aktywność klientów.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta w firmie

Szkolenie dedykowane jest wszystkim firmom, które obsługują swoich klientów zarówno sprzedażowo, jak i reklamacyjnie. W trakcie szkolenia wypracujemy standardy profesjonalnej obsługi klienta. Uczestnicy nauczą się w jaki sposób aktywnie prowadzić klienta w procesie obsługi, dzięki czemu klient chętniej będzie powracał z kolejnymi zamówieniami. Dodatkowo uczestnicy nauczą się, jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami z klientem, zyskają większą odporność na trudne sytuacje i nauczą się asertywnej postawy.

Szkolenie z negocjacji dla firm - Mistrz negocjacji

Warsztat dedykowany wszystkim firmom, które negocjują kontrakty z klientami w szczególności o wyższej wartości. W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się prawidłowo przygotowywać do negocjacji aby osiągać założone wcześniej cele. Poznają taktyki negocjacyjne i techniki manipulacji kupieckiej, żeby wycisnąć z każdego procesu sprzedaży ile się da. Dodatkowo uczestnicy poznają style negocjatorów żeby umieć dostosować się do każdego z nich i nie doprowadzać do sytuacji konfliktowych.

Szkolenie dla doradców klienta - Doradcza sprzedaż telefoniczna

Program dedykowany dla wszystkich firm, dla których podstawowym kanałem sprzedaży jest rozmowa telefoniczna, zarówno obsługujących klientów biznesowych oraz indywidualnych. W trakcie tego programu uczestnicy poznają zasady, którymi rządzi się doradcza, nieakwizycyjna rozmowa z klientem, której zadaniem jest nie tylko sprzedaż, ale również budowanie zaufania i relacji ze sprzedawcą. Poznają zasady rozmowy zarówno z nowym, jak i stałym klientem firmy, które doprowadzą do zwiększenia zysku w sprzedaży telefonicznej.
To najczęściej realizowane szkolenia jednak realizuje jeszcze inne programy szkoleniowe.
Wyślij zapytanie lub zadzwoń (odbieram osobiście i porozmawiajmy, jak skroić szkolenie dla Twojej firmy, aby osiągnąć wasze cele biznesowe.

Wystąpienia Publiczne i Power Speech

Power Speech

Obiekcje są przereklamowane

Fashion & Retail

Skuteczny networking

Festiwal Call Center

Jak motywować pracowników

Akademia pomocy sprzedawcy w sprzedaży

Artykuły o skutecznej
sprzedaży

Brakuje Ci pomysłu jak sprzedawać w swojej firmie? Szukasz wskazówek jak najlepiej sprzedawać z zyskiem? Nie wiesz jakie są podstawowe błędy w sprzedaży? Wpadnij na mój blog po inspiracje dla Siebie,  Twojej firmy lub działu sprzedaży daje Ci wiedzę z zakresu sprzedaży usług i produktów, telefonicznie i stacjonarnie.

Recenzje książek rozwijających sprzedaż

Choć trener sprzedaży, to głównie praktyka, to sporo czasu spędzam na czytaniu. Tutaj znajdziesz recenzje książek które rekomenduje bądź nie dla ciebie i Twojego zespołu: bardzo szczerze, konkretnie, bez owijania w bawełnę. Bo sprzedaż w życiu jest ważna. Skuteczna sprzedaż w firmie zwłaszcza.

Filmy edukacyjne na temat sprzedaży

Darmowe nagrania szkoleniowe, ze sprzedaży. Tutaj dowiesz się jakie są najczęściej popełniane błędy w sprzedaży? Jak rozwijać firmę poprzez sprzedaż. Jak bronic ceny? Jak ułożyć proces sprzedaży? I jakie są tipy sprzedażowe. Odwiedź mój kanał na Youtube po więcej- pamiętaj Trener sprzedaży, prawdę Ci powie 🙂 A i koniecznie daj suba.

Opinie o firmie Patryk Jasiński

Zadzwoń i zamów szkolenie dla firmy 667 869 462 (odbieram ja:)) lub napisz

Sprawdzimy w jaki sposób pomogę Twojej firmie zwiększyć sprzedaż

Szkolenie czym są obiekcje

Power Speech- „Obiekcje są przereklamowane”

Power Speech „Obiekcje są przereklamowane”
Czy obiekcje są czymś złym?
Czy klient, aby na pewno ma obiekcje?
A może jednak ma pytanie, którego, nie chce, nie umie, nie potrafi zadać.

W trakcie tego wystąpienia uświadomiłem uczestnikom:
– Dlaczego klienci w ogóle mają obiekcje?
– Jakie są główne powody obiekcji klientów?
– Jak obracać obiekcje klienta, na korzyść sprzedawcy?
– Co robić, kiedy klient musi się zastanowić?
I wiele innych zagadnień.
Czas wystąpienia 60-90 min. 
Zadzwoń i porozmawiajmy o wystąpieniu dla Twojej firmy.

Skuteczny networking

Power Speech "Skuteczny Networking"

  • Power Speech – „Skuteczny Networking”.
  • Zdarzyło się Państwu być na konferencji, szkoleniu, spotkaniu networkingowym, gdzie ludzie stali jak przysłowiowe „widły w gnoju” na przerwach, zamiast budować ciekawe kontakty- nie tylko biznesowe?
  •  
  • To wystąpienie ma na celu:
  • – Uświadomienie po co się tu znaleźli.
  • – Poznanie metod skutecznego small talku.
  • – Omówienie czym jest elevator pitch.
  • – Poznanie magicznych pytań „do zakochania”
  • I wiele innych zagadnień.
  •  
  • Czas wystąpienia 60-90 min.
  • Zadzwoń i porozmawiajmy o wystąpieniu dla Twojej firmy.
Festiwal Call Center

Jak motywować pracowników działu sprzedaży w CC?

Wystąpienie- Jak motywować pracowników działu sprzedaży w CC
Każdy szef sprzedaży, manager, kierownik, koordynator, właściciel, marzy o tym, aby jego zespół był proaktywny i zmotywowany do pracy. Co zrobić, aby tak się stało? 

To wystąpienie ma na celu:
– Uświadomienie, że przy niskim budżecie również można skutecznie motywować pracowników.
– Zrozumienie czym jest motywacja i jak wyzwalać ją u swoich współpracowników.
– Ukazanie skutecznych sposobów motywacji pozapłacowej.
– Poznanie skutecznych konkursów motywacyjnych, do zastosowania od zaraz.
I wiele innych zagadnień.

Czas wystąpienia 30-60 min.
Zadzwoń i porozmawiajmy o wystąpieniu dla Twojej firmy.