fbpx
Przejdź do treści

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur- Tworzenie modeli biznesowych podręcznik wizjonera

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur- Tworzenie modeli biznesowych podręcznik wizjonera

Cześć,

dzisiejsza książka, to pozycja, która miała mi dostarczyć wiedzy i inspiracji w konkretnym zakresie, czyli tworzeniu modeli biznesowych. Weryfikując nasz model biznesowy w Deal- Makers postanowiłem sięgnąć po tę pozycję. W dzisiejszej recenzji Alexander Osterwalder, Yves Pigneur- Tworzenie modeli biznesowych podręcznik wizjonera, czy znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania? Dowiesz się z tej recenzji.

Plusy:
– Tworzenie modeli biznesowych podręcznik wizjonera rozpoczyna się od dobrego wprowadzenia, które będzie pomagać czytelnikowi na dalszych stronach;
– Na początku książki zamieszczone zostało kapitalne ćwiczenie dotyczące tworzenia modeli biznesowych wraz z pełnym objaśnieniem. Pomaga to w weryfikacji i doskonaleniu własnego modelu biznesowego;
– Dzięki tej książce poznasz: szablony, schematy, projekty, strategie i procesy modeli biznesowych;
– Książka zawiera całą masę praktycznych przykładów;
– Podoba mi się, jak szczegółowo zostały opisane zmiany w modelach biznesowych różnych firm;
– Autorzy pokazali idealnie, jak tworzyć efektywne burze mózgów wraz z dobrymi praktykami panującymi na nich.

Minusy:
– To najniewygodniejszy format książki, jaki widział świat. Początkowo byłem ciekaw, jak będzie się to czytać, ale czytanie zweryfikowało, że jest to na maksa niepraktyczne.
– W książce często ciężko jest się połapać, ponieważ kolumny tekstu obok siebie, przeplatane obrazkami powodują, że trzeba skakać po całości wzrokiem, co powoduje duże rozproszenie.

Reasumując:
Abstrahując od najniewygodniejszego formatu książki, jaki widział świat w historii, jest to bardzo wartościowa pozycja. Warto sięgnąć po nią, aby zweryfikować i udoskonalić swój model biznesowy. Książka zawiera całą masę praktycznych przykładów, które możesz zaimplementować do swojej firmy. Dla mnie pozycja sztos!

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.