fbpx
Przejdź do treści

Anthony Iannarino- sprzedaż doradcza

Anthony Iannarino- sprzedaż doradcza

Cześć,

recenzje zaczynają na nowo regularnie wpadać 🙂 Dziś autor, który już ma jedną książkę w moich recenzjach, czyli Anthony Iannarino, a w tym wpisie recenzuję jego nową książkę „Sprzedaż doradcza, przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów„. Czy warto po nią sięgać?

Plusy:
– Podoba mi się, hasło: bycia o krok przed klientem i jego objaśnienie przez autora. W praktyce dobrze działająca sprzedaż, w której pozycjonujemy się na eksperta, na tym właśnie się opiera.
– Podoba mi się również, w jaki sposób zostały opisane powody odwlekania decyzji przez klienta;
– Dobrze opisane są również wnioski dotyczące cykli zakupowych klienta

Minusy:
– Zacznę od tego, że komercyjna edukacja, która wg. autora jest jego odkryciem, została już dawno opisana w książce „Sprzedawaj, jak challenger„;
– 300 stron tekstu, ale większość stanowią powtórzenia i w kółko bardzo bliźniacze tezy. Ta książka mogłaby mieć 150 stron i pewnie wtedy byłaby dobra;
– Sformułowania „bycie z przodu” i „bycie z tyłu” zostają tak często użyte (na jednej stronie naliczyłem nawet 6 razy), że niedobrze się robi, cały czas to czytając;

Reasumując:
Już od dłuższego czasu widzę w sobie awersję do książek, które mają po 300 stron… Ta książka tylko to potwierdza. Kilka tez wartościowych, a reszta to lanie tekstu i powtarzanie w kółko tych samych zwrotów, ale z użyciem synonimów. Jest to druga książka Iannarino, która mocno mnie rozczarowała i chyba rozumiem, dlaczego inne jego 2 książki nie zostały przetłumaczone na język polski. Dla mnie ta książka jest po prostu słaba.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji!
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.