fbpx
Przejdź do treści

Arkadiusz Bednarski- Arcymistrz sprzedaży

Arkadiusz Bednarski- Arcymistrz sprzedaży

Witaj,

osiągnąłeś już poziom mistrza sprzedaży? Być może Arcymistrz, to tytuł, na jaki zasługujesz? Książka o tym właśnie tytule, czyli Arcymistrz sprzedaży, autorstwa Arka Bednarskiego ląduje dziś pod lupą. Oczywiście ci, którzy śledzą moje publikacje, doskonale wiedzą, że mam olbrzymi szacunek i sympatię do książek tego autora. Jak było tym razem? Przekonajmy się 🙂

Plusy:
– Wstęp książki idealnie oddaje całą istotę sprzedaży. Często, żeby poprawić mały rekord potrzeba lat… To składnia do chęci dalszego doskonalenia dla osób, które chcą rozwijać się w tym zawodzie;
– Choć niby wszyscy wiedzą, to mało kto stosuje, dlatego dobra jest powtórka, w zagadnieniu znam, rozumiem, stosuję;
– Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest rozmycie i dystraktory;
– Bardzo odświeżająca jest wiedza z zakresu wyznaczania celów;
– Prawdziwym game changerem tej książki rozdział poświęcony etycznej sprzedaży. Mam wrażenie, że niewielu autorów w Polsce miałoby jaja napisać o tym w ten sposób- olbrzymi szacunek i pełna zgoda;
– Ciekawe jest spojrzenie na etyczne wywieranie wpływu i opisane techniki;
– Oczywiście ciężko nie zgodzić się z rolą pytań w sprzedaży. Podoba mi się wzorzec pytań prowadzących, który jest metodą autorstwa Arka;
– To kolejna książka Arka, która jest niesamowicie przemyślana. W zasadzie każda książka ma swój cel, który zawsze zostaje dowieziony.

Minusy:
– Jedyne, o co można się przyczepić, ale to już mocno naciągane, to dialogi na końcu książki. Trochę nie naturalne, ale w takich warunkach ciężko oddać całą specyfikę i realia rozmowy handlowej. Podkreślam, że robię to ciut na siłę 🙂

Reasumując:
Arku, przyjacielu drogi, kolejny raz odwaliłeś kawał dobrej roboty. Przeczytałem praktycznie wszystkie Twoje książki i obawiałem się, że tutaj pojawi się zbyt wiele treści, które już były wcześniej (jak, chociażby w książkach znanego Pana zza wielkiej wody), ale dowiozłeś wynik! Dla mnie fenomenem jest to, że mamy książkę, która wcale nie zahacza o banalne i widziane już w setkach książek aspekty. Po książce widać, że celem autora było właśnie pokazanie innych aspektów wpływających na sprzedaż i udało się to. W mojej opinii to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą polepszać swoje rzemiosło sprzedażowe.

Do zobaczenia za tydzień!
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.