fbpx
Przejdź do treści

Arkadiusz Bednarski- Rozmowy z mistrzem sprzedaży

Arkadiusz Bednarski- Rozmowy z mistrzem sprzedaży

Cześć,

dziś recenzja- 80 książki o sprzedaży! Tak przeczytałem 80 książek w tej tematyce, ale skąd to wiem, dowiesz się za tydzień/ dwa na moim blogu, ponieważ szykuję dla was prawdziwą petardę! Dziś na moim blogu po raz kolejny pojawia się Arek Bednarski z książką „rozmowy z mistrzem sprzedaży„, czy warto? Zapraszam do recenzji.

Plusy:
– To książka z cyklu „kiedy uczeń spotka mistrza”. Idealnie ujęty w niej został moment przemiany głównego bohatera;
– Rozmowy z mistrzem sprzedaży idealnie pokazują, jak ważne są odpowiednie przekonania w sprzedaży;
– Dzięki tej książce zmienisz swoje przekonania i nauczysz się z nimi pracować:
– Książka pokazuje bardzo ciekawą i wciągającą zarazem historię;
– Ciekawie zostały pokazane techniki sprzedaży, które w zasadzie pokazane są tylko na praktycznych przykładach;
– Bardzo dużym plusem w tej książce jest pokazanie, jak ważna jest umiejętna praca z celami.

Minusy:
– Momentami dialogi były trochę oczywiste, ale to pewnie też kwestia tego ile przeczytałem już książek w życiu i ile podobnych historii widziałem;
– Mały przytyk do Arka- brak odnośnika do innych swoich książek. Mam wrażenie, że część czytelników może w ogóle nie wiedzieć, że wspomniane książki, jak „mistrz sprzedaży”, „arcymistrz sprzedaży” itd. to prawdziwe książki.

Reasumując:
Arku pisz, dopóki wystarczy Ci sił! Jeszcze nie trafiłem na kiepską książkę Arka, ale znamy się prywatnie i wiem, że raczej to nie nastąpi. Ta książka może być bardzo inspirująca dla wszystkich osób, które zaczynają w sprzedaży lub pracują już w niej, ale mają problem z przekonaniami. Ja bardzo ją polecam.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.