fbpx
Przejdź do treści

Artur Bartosiński- Totalny model sprzedaży

Artur Bartosiński- Totalny model sprzedaży

Cześć,

dziś na blogu leci kolejna pozycja z zakresu sprzedaży. Pod lupę bierzemy dziś autorski model Totalny model sprzedaży i książkę o tej samej nazwie, którą napisał Artur Bartosiński, czy warto po nią sięgać? Zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Książka opisuje autorski model sprzedaży, który porusza większość aspektów pracy z klientami;
– Świetnie została opisana rola menadżera sprzedaży w firmie, za to ogromny plus;
– Bardzo rzetelnie autor opisał, w jaki sposób stworzyć strategię sprzedaży z uwzględnieniem różnych grup odbiorców;
– To chyba nieliczna książka, która bardzo dobrze opisuje tworzenie systemów motywacyjnych dla sprzedawców;
– Podoba mi się rozdział o budżecie proklienckim;
– W książce znajdziesz sporo praktycznych przykładów, co potwierdza doświadczenie autora.

Minusy:
– Niektóre wątki w książce mogłyby zostać bardziej rozwinięte. Choć lubię konkretne książki, to uważam, że dla mnie jest to znane, ale dla przeciętnego czytelnika już nie.
– Z racji mojej pracy nie mogę zgodzić się z podejściem do sposobów dzwonienia do klientów (nazwanym telemarketingiem). Było sporo rzeczy, które wymagałyby poprawy (ale ta książka ma już swoje lata);
– Podobnie kwestia lejka sprzedaży, dziś są one trochę czymś innym, niż to, co opisał autor;

Reasumując:
Jest to porządnie napisana książka! Choć spora część wątków wymagałaby mocniejszego rozwinięcia, dla mnie autor poruszył większość kwestii, które są potrzebne, aby zbudować powtarzalną i mierzalną sprzedaż. Liczę, że czytelnicy będą umieć przełożyć na swój biznes treść zawartą w tej książce- ode mnie polecajka 🙂

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.