Witajcie,
dziś skupimy się na tym, jak wyróżnić się na tle naszej konkurencji. Książka C. Richard Weylman’a- Potęga słowa „dlaczego”, w całości bazuje na unikalnej obietnicy wartości, czyli tym, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Zapraszam do recenzji.
Plusy:
– Autor książki potęga słowa, dlaczego opisuje, jak wyróżnić się na tle naszej konkurencji przy zastosowaniu unikatowej obietnicy wartości.
– Podoba mi się podejście autora do prezentacji naszej oferty. Autor pokazuje, aby spoglądać na naszą ofertę od strony klienta, nie od strony „czego to my nie robimy”.
– Dzięki tej książce dowiesz się, jak stworzyć własną unikalną obietnicę wartości.
– Bardzo dobry jest rozdział poświęcony obsłudze klienta.
– Fajny jest rozdział, poświęcony 14 zasadom zastosowania potęgi słowa dlaczego.
– Na końcu książki znajdują się cztery historie zastosowania metody „potęga słowa dlaczego”, które ciekawie pokazują praktyczne zastosowanie tej metody. Co ciekawe jedna z metod dotyczyła pozyskania środków na kościół.
Minusy:
– Nie wiem czemu, ale mi się jakoś ciężko czytało tę książkę.
– Nie przekonała mnie metoda trzech pytań zamieszczona w tej książce.
Reasumując:
Ułożenie własnej unikalnej obietnicy wartości, może skutecznie wspierać naszą sprzedaż, dlatego tę książkę powinien przeczytać każdy, kto już wystartował ze swoim biznesem, lub planuje to w przyszłości. Mnie sama książka jakoś mocno nie porwała, ale to zapewne dlatego, że temat UOW jest mi bardzo bliski. Dla każdej osoby, która nie zetknęła się wcześniej z unikalną obietnicą wartości, może to być ciekawe odkrycie.
Książkę kupisz tutaj: link
Do zobaczenia za tydzień.
P.