fbpx
Przejdź do treści

C. Richard Weylman- Potęga słowa „dlaczego”

C. Richard Weylman- Potęga słowa "dlaczego"

Witajcie,

dziś skupimy się na tym, jak wyróżnić się na tle naszej konkurencji. Książka C. Richard Weylman’a- Potęga słowa „dlaczego”, w całości bazuje na unikalnej obietnicy wartości, czyli tym, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Autor książki potęga słowa, dlaczego opisuje, jak wyróżnić się na tle naszej konkurencji przy zastosowaniu unikatowej obietnicy wartości.
– Podoba mi się podejście autora do prezentacji naszej oferty. Autor pokazuje, aby spoglądać na naszą ofertę od strony klienta, nie od strony „czego to my nie robimy”.
– Dzięki tej książce dowiesz się, jak stworzyć własną unikalną obietnicę wartości.
– Bardzo dobry jest rozdział poświęcony obsłudze klienta.
– Fajny jest rozdział, poświęcony 14 zasadom zastosowania potęgi słowa dlaczego.
– Na końcu książki znajdują się cztery historie zastosowania metody „potęga słowa dlaczego”, które ciekawie pokazują praktyczne zastosowanie tej metody. Co ciekawe jedna z metod dotyczyła pozyskania środków na kościół.

Minusy:
– Nie wiem czemu, ale mi się jakoś ciężko czytało tę książkę.
– Nie przekonała mnie metoda trzech pytań zamieszczona w tej książce.

Reasumując:
Ułożenie własnej unikalnej obietnicy wartości, może skutecznie wspierać naszą sprzedaż, dlatego tę książkę powinien przeczytać każdy, kto już wystartował ze swoim biznesem, lub planuje to w przyszłości. Mnie sama książka jakoś mocno nie porwała, ale to zapewne dlatego, że temat UOW jest mi bardzo bliski. Dla każdej osoby, która nie zetknęła się wcześniej z unikalną obietnicą wartości, może to być ciekawe odkrycie.

Książkę kupisz tutaj: link

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.