fbpx
Przejdź do treści

Dominika Trawka- Marketing premium

Dominika Trawka- Marketing premium

Cześć,

dziś 3 książka, którą połknąłem na urlopie i to w 2 godziny! Książką, którą dzisiaj recenzuję, jest pozycja poświęcona w całości markom premium, czyli Dominika Trawka- Marketing premium, czy warto po nią sięgać? Zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Książka marketing premium, jak na tematykę przystało, jest bardzo dobrze wydana. Twarda oprawa, kolorowe strony, sporo obrazków i charakterystyczny kolor czcionek sprawiają, że dobrze wygląda ona od środka.
– Autorka w ciekawy sposób pokazuje, jak globalne marki budują swój wizerunek marki premium, wykorzystując różne formy;
– W książce znajdziesz 12 sposobów, jakie wykorzystują marki premium;
– Na końcu książki zamieszczone są rozmowy z autorytetami w dziedzinie marketingu premium, które odpowiadają na kilka ciekawych pytań związanych z tą tematyką.

Minusy:
– Zabrakło mi jakiś konkretnych wskazówek od aktorki dla innych marek, które chcą przyciągać klientów premium;
– Brakowało mi też mniej popularnych/ niszowych marek premium. Wszystkie podane marki są bardzo popularne.

Reasumując:
To przyjemna pozycja, którą przeczytasz w 2-3 godziny. Książka zawiera mnóstwo inspiracji od globalnych marek, które mogą posłużyć, jako inspiracja dla Twojej marki.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.