Cześć,
dziś 3 książka, którą połknąłem na urlopie i to w 2 godziny! Książką, którą dzisiaj recenzuję, jest pozycja poświęcona w całości markom premium, czyli Dominika Trawka- Marketing premium, czy warto po nią sięgać? Zapraszam do recenzji.
Plusy:
– Książka marketing premium, jak na tematykę przystało, jest bardzo dobrze wydana. Twarda oprawa, kolorowe strony, sporo obrazków i charakterystyczny kolor czcionek sprawiają, że dobrze wygląda ona od środka.
– Autorka w ciekawy sposób pokazuje, jak globalne marki budują swój wizerunek marki premium, wykorzystując różne formy;
– W książce znajdziesz 12 sposobów, jakie wykorzystują marki premium;
– Na końcu książki zamieszczone są rozmowy z autorytetami w dziedzinie marketingu premium, które odpowiadają na kilka ciekawych pytań związanych z tą tematyką.
Minusy:
– Zabrakło mi jakiś konkretnych wskazówek od aktorki dla innych marek, które chcą przyciągać klientów premium;
– Brakowało mi też mniej popularnych/ niszowych marek premium. Wszystkie podane marki są bardzo popularne.
Reasumując:
To przyjemna pozycja, którą przeczytasz w 2-3 godziny. Książka zawiera mnóstwo inspiracji od globalnych marek, które mogą posłużyć, jako inspiracja dla Twojej marki.
Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.