fbpx
Przejdź do treści

Ewa Brok- kulturalnie w social media

Ewa Brok- kulturalnie w social media

Witajcie,

muszę przyznać, że zawsze odczuwam lekki stres, kiedy czytam książkę osoby, do której mam dużą sympatię. Do autorki dzisiejszej książki- Ewy Brok, mam wyjątkową sympatię, ale takie życie, więc dziś dla was recenzje książki Kulturalnie w Social media, zapraszam do recenzji.

Plusy:
– Książka kulturalnie w social media, to chyba pierwsza książka, która pokazuje, jak z takiego produktu można zrobić premium. Wypsikana perfumę, pięknie zapakowana, do tego dobrze wydana. Otwierając przesyłkę, robi efekt wow.
– Bardzo podoba mi się, że w książce zostały poruszone trudne zagadnienia takie, jak np.: składanie kondolencji, czy zachowanie gdy ktoś informuje nas o chorobie;
– Całkiem przyjemnie się ją czyta.

Minusy:
– Za dużo tych komentarzy z linkedin i zdjęć, a za mało tekstu. W sumie merytorycznych stron może było około 50ciu…
– Zabrakło mi wielu zagadnień takich, jak np.: dobór koszuli, garnituru, jaki strój wybrać na jaką okazję itd.

Reasumując:
Mam bardzo mieszane uczucie po tej książce. Z jednej strony otrzymujemy książkę, która pokazuje, jak zrobić z książki produkt premium: pięknie zapakowana, pachnąca, dobrze złożona. Z drugiej strony w książce Ewy, brakuje mi… Ewy… Bardzo mało tekstu i za dużo tych komentarzy z linkedin… Ocenię wartość merytoryczną, która zdecydowanie jest bez zarzutu i warto do niej sięgnąć, chociażby po to, żeby poszerzyć horyzonty, komentarze z LI można pominąć, co zresztą czyniłem od połowy książki 🙂

Ewka w kolejnej książce mam nadzieje, że będzie więcej Ciebie 🙂

Trzymajcie się.
Ściskam
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.