Josiane Chriqui Feigon- „Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet”

Cześć,

Dziś opiszę książkę z zakresu telemarketingu 🙂
Zawsze powtarzałem, że „nie ma dobrej książki skierowanej właśnie dla nas– sprzedawców telefonicznych” i szczerze powiem, ta jest najlepsza ze wszystkich, które do tej pory udało mi się przeczytać, choć znalazłem ją całkiem przez przypadek. Josanie Chriqui Feigon- „Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet”, bo o niej mowa to książka skierowana nie tylko dla wszystkich, którzy swoje produkty czy usługi sprzedają przez telefon, ale także dla tych, którzy swoją sprzedaż świadczą za pomocą Internetu.

Plusy:
– Dowiesz się podstawowej rzeczy, jaką są 4 minuty podczas rozmowy telefonicznej.
– Nauczysz się kontrolować swój czas w pracy.
– Dowiesz się czym jest sprzedaż 2.0.
– Zobaczysz jak dobrze wejść do rozmowy telefonicznej, aby Twój klient nie rzucał słuchawką.
– Poznasz charakterystykę Bezów.
– Uzyskasz wskazówki dotyczące zadawania właściwych pytań klientom.
– Nauczysz się aktywnie słuchać klientów.
– Zobaczysz jak w łatwy sposób zdobywać powiązania wśród klientów.
– Sporo dowiesz się też o obiekcjach.
– Jak tworzyć partnerstwo w swojej firmie?

Minusy:
– Książka skupia się tylko na rozbudowanych systemach sprzedaży, dla dużych firm, przez co mam wrażenie, że może być ciut nietrafiona dla mniejszych przedsiębiorstw.
– Totalnie brak informacji o tym, jak finalizować co w moim odczuciu, jest ogromnym minusem.

Podsumowując polecam tę książkę, jest w niej wiele ciekawych i inspirujących rzeczy natomiast ma ona sporo braków. Książkę polecam w szczególności, jeśli sprzedajesz skomplikowane produkty czy usługi dla dużych firm.
Samych sukcesów!
P.

Zobacz więcej wpisów

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.