fbpx
Przejdź do treści

Kamil Buliński- Sprzedaż bez mitów

Kamil Buliński- Sprzedaż bez mitów

Cześć,

to na jakiś czas ostatnia pozycja z zakresu sprzedaży, ponieważ już w te środę pojawi się na moim blogu największy ranking książek o sprzedaży. Dziś pod lupę idzie Kamil Buliński- Sprzedaż bez mitów, książka, którą przeczytałem w dwa dni, czy warto?

Plusy:
– To książka, która już od początku pokazuje, że nie będzie poruszać kwestii technik sprzedaży, a raczej co robić, żeby układać sprzedaż z głową, co przypomina mój wstęp do książki „zaprojektuj swoją sprzedaż
– Dzięki tej książce dowiesz się, jaka jest rola managera sprzedaży i co robić, żeby być dobrym managerem;
– Bardzo podoba mi się rozdział poświęcony pseudonaukom;
– W pełni zgadzam się z tym, co Kamil napisało odnośnie szkoleń sprzedażowych. Brakuje mi dodania tam tylko, że większość szkoleń nie rozwiązuje żadnych problemów, ale to temat na osobny tekst;
– Niesamowicie zaimponowała mi szczerość i bezpośredniość autora. Bezpardonowy język, który bardzo lubię i mocno ze mną rezonuje, sprawił, że czytało mi się z przyjemnością.

Minusy:
– Niektóre zagadnienia powinny być szerzej opisane w kontekście, jak unikać danych sytuacji, ale tylko niektóre;
– Choć w pełni zgadzam się z rozdziałem poświęconym rekrutacji dobrego handlowca, sam rozdział został napisany zbyt ogólnikowo. Można było bardziej szczegółowo rozwinąć temat;
– Trochę brakuje mi dobrego podsumowania całej książki.

Reasumując:
To bardzo potrzebna pozycja na rynku. Sprzedaż bez mitów nie jest klasycznym podręcznikiem sprzedażowym, a zbiorem obserwacji i praktyki autora. Widzę jeden zasadniczy problem- osoby, które nadal żyją w bańce i wypierają rzeczywistość, nie do końca będą w stanie znieść prawdę opisaną na stronach tej książki. Książkę polecam każdemu, kto umie znieść brzydką prawdę 🙂

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.