Kevin Kruse- 15 tajemnic zarządzania czasem

Kevin Kruse- 15 tajemnic zarządzania czasem.

Dzień dobry,

całe życie wyznaję zasadę, że w życiu nie ma przypadków, nie inaczej jest w przypadku pozycji, którą mam przyjemność dzisiaj recenzować. Od dłuższego czasu narzekam na fakt, że za dużo pracuję, nawet domownicy zaczynają mi to wypominać i jest w tym sporo prawdy. „15 tajemnic zarządzania czasem” Kevin’a Kruse zakupiłem przez totalny przypadek. Na onepress.pl była promocja 2 w cenie jednej, więc wziąłem ją bardziej jako drugą sztukę, jednak zakup ten okazał się strzałem w dziesiątkę i mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych pozycji, jeśli nie najlepsza pozycja, jaką w życiu przeczytałem. Do dzieła.

Plusy:
– W tej pozycji znajdziesz piętnaście konkretnych wskazówek, jak zarządzać sobą w czasie- tak wiem, nie możemy zarządzać czasem 🙂
– Cała pozycja została napisana, na praktycznych przykładach osób, które niewątpliwie odniosły w życiu sukces.
– Książka ta, zawiera całą masę przypisów od znanych osób, ale co najważniejsze, nie są to typowe cytaty przytaczane w takich książkach typu Jobs, Branson, Gates, Musk i inni.
– Każdy rozdział tej książki, zawiera podsumowanie, w którym znajdziesz zastosowanie opisanej wskazówki, bez względu na to, czym się w życiu zajmujesz.
– Książka ta, nie jest adresowana tylko do przedsiębiorców, każda wskazówka dedykowana jest zarządzaniu czasem, bez znaczenia czy jesteś właścicielem, dyrektorem, rodzicem czy studentem.
– Mi osobiście podobają się metafory zastosowane w tej książce. Jednym z dobrych przykładów, może być porównanie metody „jednego kliknięcia”, do odkładania naczyń do zlewu.
– Autor świetnie wytłumaczył, dlaczego checklisty nie działają. Podał na to kilkanaście trafnych przykładów.
– Na mnie ogromne wrażenie zrobiło planowanie tygodnia, blokami tematycznymi, na każdy dzień tygodnia.
– Czytając tę pozycję, znalazłem w sobie całą masę rzeczy do poprawy, jeśli chodzi o moje zarządzanie sobą w czasie i produktywności w trakcie dnia, choć wydawało mi się, że zarządzam nią całkiem dobrze. Wiele zachowań dzięki niej idzie do korekty.

Minusy:
– Wstęp do książki, jest typowym, jak na amerykańską literaturę historią z życia wziętą w stylu „nie szło mi, ale pewnego dnia….”
– Mam wrażenie, że w tej książce jest sporo „lokowania produktu”. Cała masa rzeczy podanych w tej książce wygląda jak wpisy reklamowe, chociażby wpisy o kalendarzach książkowych.

Reasumując:
Dla mnie ta książka jest po prostu genialna! Tak jak napisałem wyżej, pozycja ta, jest jedną z najlepszych książek, jakie w życiu przeczytałem (jeśli nie najlepszą). Bez znaczenia czy jesteś dyrektorem dużej lub małej firmy, freelancerem, studentem czy rodzicem, jeśli chcesz nauczyć się efektywnie zarządzać dostępnym czasem, uważam, że powinieneś przeczytać tę książkę- gwarantuję, że warto 🙂

Do zobaczenia w kolejnym wpisie.
P.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.