kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

Cześć ,

Dziś trochę życiowo , motywacyjnie .

Dawno dawno temu od pewnego znajomego usłyszałem taką maksymę „ kto chce szuka sposobu , kto nie chce szuka powodu „ i z miejsca stała się to dla mnie jedna z najważniejszych zasad w moim życiu .

Dlaczego ? Bo bardzo się z nią utożsamiam .

Ja osobiście dzielę ludzi na dwa typy właśnie tych którzy szukają SPOSOBU – i im kibicuję , i tych którzy szukają POWODU tych niestety jak zapewne wiesz jest znacznie więcej .

Tak to już  w życiu jest, jeśli czegoś bardzo bardzo chcesz to robisz wszystko, żeby to osiągnąć i mimo przeciwności losu, przeszkód itd. Szukasz sposobu żeby to osiągnąć . Nie zaważasz na to ,że jest bardzo ciężko . Przeszkody które pojawiają się po drodze są dla Ciebie dodatkowymi wyzwaniami , a ich pokonanie daje Ci ogromną satysfakcję . Dążenie do celu nie jest łatwe i wie to chyba każdy kto kiedykolwiek cel sobie wyznaczył : zrzucę X kg, przeczytam X książek , zarobię X pieniędzy, przebiegnę maraton za rok itd. Nikt przecież nie mówił, że będzie łatwo co nie ? 🙂

No i ta druga grupa POSZUKIWACZE POWODÓW  tych lubię najbardziej 😛 Grypa jelitowa – Pamiętaj to najlepsza wymówka , praktycznie nie zweryfikujesz skuteczność 99,9 % 😀 Od jutra, za chwilę , nie dziś , głowa mnie boli, mam zakwasy , nie przyjmą mnie na bank itd. Znasz takich ? No właśnie ja też 🙂 Tu niestety piątki nie przybiję ,ale kibicuję aby kreatywność im się nigdy nie kończyła 🙂

Teraz krótka łamigłówka : Która z grup odnosi w życiu sukcesy ? Kto od siebie wymaga ? 🙂

Życzę Ci abyś zawsze znajdował sposoby !

Samych Sukcesów !

P.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.