Legendarna obsługa klienta- Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy

Cześć,

dziś nieco inna tematyka, bo tematyka niezwiązana ze sprzedażą, choć nie oszukujmy się, jest to jej nierozłączny element, szczególnie w modelu sprzedaży doradczo- konsultacyjnej. Dzisiejszą recenzję napiszę nieco inaczej niż zwykle, ponieważ zamiast wypisywać plusy i minusy, skupię się na treści w niej zawartej, a wnioski zamieszczę na końcu 🙂
Dziś opisuję Bestseller, jakim jest książka „Legendarna obsługa klienta”- Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy.

Książka ta opisuję historię studentki Kesley Young, która studiuje, a dodatkowo pracuje w sieci sklepów Ferguson jako opiekun klienta/ ekspedientka. Główna bohaterka, podczas wykładów na studiach, prowadzonych przez profesora Harleya poznaje bardzo ciekawy model „legendarnej obsługi klienta” model nazwany ICARE. Od samego początku, główna bohaterka jest bardzo aktywną uczestniczką zajęć i z przyjemnością wysłuchuje wykładów prowadzonych przez profesora Harleya.

W miejscu pracy Kesley obsługa klienta jest na beznadziejnie niskim poziomie, mało tego, w niedalekim czasie załoga Fergusona dowiaduje się, że w ich okolicy otwiera się bezpośrednia konkurencja, słynąca z obsługi klienta na bardzo wysokim poziomie Smart Shop.

Kasley wraz ze swoim przełożonym Stevenem, postanawia naprawić kulturę obsługi klienta, panującą w Fergusonie.

I na tym bym zakończył recenzję 🙂
Dlaczego?
Żeby Ci nie zepsuć kapitalnej książki, ponieważ dzięki niej możesz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy takich jak:
– Co tak naprawdę składa się na legendarną obsługę klienta?
– Jak wygląda model ICARE.
– Czy zadowolony klient wraca?
– Jak Twoje zaangażowanie może przełożyć się na całą Twoją organizację.

Książkę polecam, nie na darmo stała się Bestsellerem 🙂 Polecam każdemu managerowi, właścicielom firm i każdej osobie, która na co dzień ma styczność z klientami swojej organizacji.

Książkę dostaniesz tutaj: Legendarna obsługa klienta

Do zobaczenia za tydzień 🙂
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.