Cześć,
dziś nieco inna tematyka, bo tematyka niezwiązana ze sprzedażą, choć nie oszukujmy się, jest to jej nierozłączny element, szczególnie w modelu sprzedaży doradczo- konsultacyjnej. Dzisiejszą recenzję napiszę nieco inaczej niż zwykle, ponieważ zamiast wypisywać plusy i minusy, skupię się na treści w niej zawartej, a wnioski zamieszczę na końcu 🙂
Dziś opisuję Bestseller, jakim jest książka „Legendarna obsługa klienta”- Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy.
Książka ta opisuję historię studentki Kesley Young, która studiuje, a dodatkowo pracuje w sieci sklepów Ferguson jako opiekun klienta/ ekspedientka. Główna bohaterka, podczas wykładów na studiach, prowadzonych przez profesora Harleya poznaje bardzo ciekawy model „legendarnej obsługi klienta” model nazwany ICARE. Od samego początku, główna bohaterka jest bardzo aktywną uczestniczką zajęć i z przyjemnością wysłuchuje wykładów prowadzonych przez profesora Harleya.
W miejscu pracy Kesley obsługa klienta jest na beznadziejnie niskim poziomie, mało tego, w niedalekim czasie załoga Fergusona dowiaduje się, że w ich okolicy otwiera się bezpośrednia konkurencja, słynąca z obsługi klienta na bardzo wysokim poziomie Smart Shop.
Kasley wraz ze swoim przełożonym Stevenem, postanawia naprawić kulturę obsługi klienta, panującą w Fergusonie.
I na tym bym zakończył recenzję 🙂
Dlaczego?
Żeby Ci nie zepsuć kapitalnej książki, ponieważ dzięki niej możesz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy takich jak:
– Co tak naprawdę składa się na legendarną obsługę klienta?
– Jak wygląda model ICARE.
– Czy zadowolony klient wraca?
– Jak Twoje zaangażowanie może przełożyć się na całą Twoją organizację.
Książkę polecam, nie na darmo stała się Bestsellerem 🙂 Polecam każdemu managerowi, właścicielom firm i każdej osobie, która na co dzień ma styczność z klientami swojej organizacji.
Książkę dostaniesz tutaj: Legendarna obsługa klienta
Do zobaczenia za tydzień 🙂
P.