fbpx
Przejdź do treści

Legendarna obsługa klienta- Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy

Cześć,

dziś nieco inna tematyka, bo tematyka niezwiązana ze sprzedażą, choć nie oszukujmy się, jest to jej nierozłączny element, szczególnie w modelu sprzedaży doradczo- konsultacyjnej. Dzisiejszą recenzję napiszę nieco inaczej niż zwykle, ponieważ zamiast wypisywać plusy i minusy, skupię się na treści w niej zawartej, a wnioski zamieszczę na końcu 🙂
Dziś opisuję Bestseller, jakim jest książka „Legendarna obsługa klienta”- Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy.

Książka ta opisuję historię studentki Kesley Young, która studiuje, a dodatkowo pracuje w sieci sklepów Ferguson jako opiekun klienta/ ekspedientka. Główna bohaterka, podczas wykładów na studiach, prowadzonych przez profesora Harleya poznaje bardzo ciekawy model „legendarnej obsługi klienta” model nazwany ICARE. Od samego początku, główna bohaterka jest bardzo aktywną uczestniczką zajęć i z przyjemnością wysłuchuje wykładów prowadzonych przez profesora Harleya.

W miejscu pracy Kesley obsługa klienta jest na beznadziejnie niskim poziomie, mało tego, w niedalekim czasie załoga Fergusona dowiaduje się, że w ich okolicy otwiera się bezpośrednia konkurencja, słynąca z obsługi klienta na bardzo wysokim poziomie Smart Shop.

Kasley wraz ze swoim przełożonym Stevenem, postanawia naprawić kulturę obsługi klienta, panującą w Fergusonie.

I na tym bym zakończył recenzję 🙂
Dlaczego?
Żeby Ci nie zepsuć kapitalnej książki, ponieważ dzięki niej możesz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy takich jak:
– Co tak naprawdę składa się na legendarną obsługę klienta?
– Jak wygląda model ICARE.
– Czy zadowolony klient wraca?
– Jak Twoje zaangażowanie może przełożyć się na całą Twoją organizację.

Książkę polecam, nie na darmo stała się Bestsellerem 🙂 Polecam każdemu managerowi, właścicielom firm i każdej osobie, która na co dzień ma styczność z klientami swojej organizacji.

Książkę dostaniesz tutaj: Legendarna obsługa klienta

Do zobaczenia za tydzień 🙂
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn
Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.