fbpx
Przejdź do treści

Michael V Pantalon- błyskawiczne wywieranie wpływu

Michael V Pantalon- błyskawiczne wywieranie wpływu

Siema,

Czy da się w sposób błyskawiczny wywierać wpływ na innych? A co ciekawe czy da się to zrobić w ciągu 7 minut? Teza zawarta w książce Michael V Pantalon- błyskawiczne wywieranie wpływu wydaje się mocno kontrowersyjna, czy autorowi udało się ją obronić?

Plusy:
– Początkowa teza, czyli wywieranie wpływu na każdym i 7 minut, które na nie potrzebujemy, wydawało mi się dość górnolotne. Z biegiem czytania książki dostrzegam, że autor mocno uzasadnił tę tezę;
– Poznasz z tej pozycji 6 etapów motywowania innych: współpracowników, podwładnych najbliższych, nieznajomych, ale również siebie;
– Dowiesz się, jak wzmacniać autonomię swojego rozmówcy, aby chętniej chciał przechodzić przez proces;
– Autor pokazuje również, co robić, gdy motywowanie innych nie działa;
– Dowiesz się z tej książki, czym jest aktywna akceptacja
– Podoba mi się, że w posłowiu autor zamieścił działanie metody na sobie i posprzątaniu garażu 🙂

Minusy:
– Czasem mam wrażenie, że niektóre wątki były zbyt bardzo naciągane.
– Mogło być więcej ćwiczeń, bo to tej książki by pasowały.

Reasumując:
Bardzo dobra, poparta masą przykładów książka. Dla mnie teza zawarta w tej książce jest bardzo prawdziwa i zdecydowanie zamierzam z niej korzystać. Książkę polecam każdej osobie pracującej z ludźmi, a w szczególności managerom średniego i wyższego szczebla, oraz konsultantom i terapeutom.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji!
Ściskam
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.