fbpx
Przejdź do treści

Odwaga bycia nielubianym- Ichiro Kishimi, Fumitake Koga

Odwaga bycia nielubianym- Ichiro Kishimi, Fumitake Koga

Siemanko,

dziś będzie o trudnym zagadnieniu, czyli o odwadze bycia nielubianym… Książka, którą recenzuje to właśnie Odwaga bycia nielubianym autorstwa Ichiro Kishimi, Fumitake Koga. Czego się z niej dowiesz?

Plusy:
– Dzięki książce odwaga bycia nielubianym dowiesz się, czym są koncepcje Adlera, który szedł w jednym rzędzie z Freudem i Jungiem, ale jest mniej rozpoznawalną postacią;
– Książka pokazuje filozofię, która pokazuje, że nie musisz być lubiany. Ba nawet nie powinieneś!
– Dowiesz się z niej, czym są role w społeczeństwie i co robić, aby nie wchodzić w nie swoje role;
– Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak być szczęśliwszym i żyć pełnią życia bez konieczności uszczęśliwiania innych.

Minusy:
– Jak to w książkach, które są oparte na dialogu, dialogi były niekiedy zbyt oczywiste, nudne i powtarzalne;
– Brakowało mi konkretnego podsumowania tej pozycji. W zasadzie autorzy w ostatnim rozdziale napisali kilka zdań podsumowujących, ale bardziej skupiły się na koncepcjach Adlera i tym, skąd autorzy czerpali wiedzę.

Reasumując:
To lekka i przyjemna pozycja. Dla mnie to książka idealna na urlop. Czyta się bardzo szybko, a koncepcje zamieszczone w tej pozycji są bardzo przydatne, aby wieść szczęśliwe życie i pozbyć się presji otoczenia. Mi bardzo się podobała.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
Ściskam
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.