fbpx
Przejdź do treści

Pat Stępień- Storytrening

Pat Stępień- Storytrening

Witajcie,

wrzuciłem chyba kolejny bieg z recenzjami książek- chwile nie było, a tu druga w jednym tygodniu. Motorem napędowym do przeczytania tej pozycji było to, że niesamowicie na nią czekałem i autor dostałby ode mnie wychowawczego, gdyby jej nie wydał w tym roku 🙂 O jakiej książce mowa? Pod lupę idzie dziś książka Pata Stępienia- Storytrening, czego się z niej dowiesz i czy warto? Zapraszam do lektury 🙂

Plusy:
– Sama nazwa storytrening moim zdaniem jest świetną metaforą tego, co znajdziesz w środku książki;
– Ta książka pokazuje aż 7 funkcji, jakie mogą pełnić opowieści, co dla mnie było dużym odkryciem;
– Autor bardzo ciekawie ujął rolę opowieści w wystąpieniach biznesowych;
– Ta książka pokaże Ci, jakie są role w dobrej opowieści i jak je osadzić;
– Dzięki tej książce poznasz 8 (a w sumie 9) cech dobrej opowieści;
– Świetnie opisana została rola i korzyści płynące z tworzenia akronimów;
– Z tej książki nauczysz się tworzyć persony swoich opowieści, aby dostosowywać do nich opowieść;
– Drugi rozdział książki pokazuje w fajny sposób modele tworzenia narracji, które pomogą Ci w tworzeniu dobrych opowieści;
– Ogromne wrażenie zrobiła na mnie ilość praktycznych przykładów zamieszczona w tej książce. Widać, że autor solidnie przygotowywał się do napisania tej pozycji, a praktyczne przykłady aż z niej kipią.

Minusy:
– Jedyne, o co można się przyczepić to skład tej książki. Momentami mamy do czynienia ze ścianą tekstu. To nie do końca wina autora, ponieważ odpowiada za to skład. Momentami czytanie nieco męczyło, ponieważ książka mogłaby zawierać więcej odstępów i rozdzielonego tekstu, ale jak wspomniałem, jest to wina składu.

Reasumując:
Przyjacielu zrobiłeś to! Dla mnie książka jest sztosem, widać w niej kawał serducha, ale dodatkowo niesamowicie imponuje mi ilość praktycznych przykładów zamieszczonych w tej pozycji. Książkę uważam za bardzo przydatną dla ludzi zajmujących się sprzedażą i marketingiem, ponieważ dla nas opowieści to chleb codzienny, wokół którego budujemy swoją narrację. Właściciele biznesu również wyniosą z tej książki sporo wartości, jak chociażby tworzenie narracji, która przyciągnie nowych klientów do swojej marki.

Książkę nabędziesz tutaj.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji!

Ściskam
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.