Roman Szymczak- Pricing

 

Witajcie serdecznie,
dziś kolejna pozycja, którą otrzymałem prosto od autora, a ponieważ to tematyka bardzo bliska mojej, znałem za nią bez wahania. Dodatkowym smaczkiem była dedykacja, ale z Romanem znamy się prywatnie, więc wiedział co napisać, żeby mnie zachęcić. Dziś pod lupę idzie, Roman Szymczak- Pricing, czyli książce, która może pomóc ci zwiększyć zyski w detalu. Na mnie zrobiła olbrzymie wrażenie i mogę ją śmiało polecić dlaczego? O tym jak zawsze poniżej:

Plusy:
– Może to trochę banał, ale podoba mi się w tej książce, że nie zaczyna się „Podziękowania dla…” dla mnie to zasadniczy plus, czyli rozpoczęcie od Dlaczego.
– Bardzo podoba mi się, obalenie mitów cenowych przez Romana. My trenerzy sprzedaży wiecznie mierzymy się z handlowcami i ich słynnym „mamy za drogo” itd. Imponuje mi ukazanie zupełnie innego oblicza ceny w tej książce.
– W tej książce znajdziesz jasną różnicę między promocją a wyprzedażą i dlaczego często nie warto ich mylić.
– Dzięki tej książce, poznasz różnice między marżą a narzutem.
– Z tej książki dowiesz się precyzyjnie, jak organizować plakaty promocyjne, żeby przyciągały twoich klientów.
– Jeśli chcesz poznać inne mechanizmy, przyciągające klientów niż promocje cenowe, zdecydowanie pomoże CI w tym ta książka.
– W książce jest opisanych AŻ 35 technik pricingowych, dzięki czemu poznasz i dobierzesz skuteczne narzędzia dla siebie i swojego sklepu.
– W tej książce możesz znaleźć całą masę narzędzi marchedaisingowych.
– Dla mnie rozdział poświęcony 10 błędom w organizowaniu promocji, jest kapitalny!
– Autor zamieścił w książce całą masę badań, przygotowanych na potrzebę tej książki.
– Jest to bez wątpienia, jedna z najlepiej (jeśli nie najlepsza) wydanych książek, jakiem miałem w ręku. Perfekcyjnie dopracowana w każdym calu, obrazki, treść, wykonanie, strony itd., to bez dwóch zdań, kawał serducha władowany w tą książkę.

Minusy:
– Część technik nie jest poparta przykładami, co powoduje lekki misz- masz między przykładami, a ich brakiem.
– Trochę krótka, ale niesamowicie treściwa książka. Dla mnie mogła by być dłuższa.
– Brakuje mi rozdziału o błędach właścicieli i managerów w detalu- to taka mała sugestia, na kolejną pozycję 🙂

Reasumując:
Bez znaczenia czy zarządzasz sklepem lub siecią sklepów wielkopowierzchniowych, czy małym lokalnym sklepem, powinieneś sięgnąć po tę pozycję. Książka ta pomoże Ci zrozumieć, czym kieruje się klient w sklepie i jak podejmuje decyzje, dodatkowo nauczysz się podnosić zysk dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi takich, jak na przykład dźwignia pricingowa. Dodatkowo może ona posłużyć również handlowcom, ponieważ obala sporo mitów dotyczących ceny- tak dobrze nam znanych 🙂

Do zobaczenia za tydzień
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.