fbpx
Przejdź do treści

Ryan Holiday- Ego to twój wróg

Ryan Holiday- Ego to twój wróg

Witaj serdecznie,

Przed nami kolejna recenzja książki biznesowej, a pod lupę dziś bierzemy ego i zarządzanie nim. Ryan Holiday w książce Ego to twój wróg pochylił się nad zagadnieniem ludzkiego ego i zarządzaniem nim.

Plusy:
– Znajdziesz w tej książce jeden z najlepszych storrytelingów wprowadzających do książki. Autor opisuje swoją historię, ale nie należy ona do klasyki gatunku- byłem biedny i jestem bogaty. Za te historię ogromny plus;
– Dzięki tej książce poznasz masę, mało popularnych, ale niesamowicie inspirujących historii ludzi, którzy pokonali soje ego;
– Książka jest podzielona na 3 części: dążenie do sukcesu, sukces i niepowodzenie, które dobrze oddają istotę ego;
– Autor pokazuje, jak wielu ludzi poniosło znaczące porażki poprzez przerost ego.

Minusy:
– W wielu momentach miałem wrażenie, że książka ego to twój wróg jest mocno naciągana jeśli chodzi o tekst. Uważam, że większość zagadnień mogła być napisana o połowę krócej.
– Średnie są dla mnie podsumowania i brakuje mi tutaj chwili na refleksję dla czytelnika.

Reasumując:
Książka jest godna uwagi, ale na pewno nie należy do pozycji obowiązkowych. Dla mnie momentami była nudna i ciężka w czytaniu, ale nie sposób nie zgodzić się z tym co pisze w niej autor. Nie będzie to pozycja must have, ale dla poszerzenia swoich horyzontów i poznania ciekawych, mało popularnych historii dobrze ją przeczytać.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.