Seth Godin- Fioletowa Krowa

Seth Godin- Fioletowa Krowa

Dzień dobry moi drodzy,

są takie książki, na które poluje się latami. Jedną z takich pozycji, tzw. białych kruków, jest pozycja Seth’a Godin’a- Fioletowa Krowa. Kiedy tylko pojawiła się możliwość odkupienia używanej tej książki, od razu ją nabyłem, a dziś recenzuję ją dla was, zapraszam.

Plusy:
– Już na samym początku książki, autor pisze o starym 5p w marketingu. Bardzo podoba mi się rozbudowanie, że w zasadzie tych „P” jest cała masa.
– Podoba mi się wprowadzenie o pastwisku i krowach oraz fioletowej krowie.
– Autor objaśnia, czym jest fioletowa krowa, czyli wyróżnik na tle konkurencji.
– To kolejna pozycja Godina, którą rewelacyjnie się czyta.
– Bardzo podobają mi się przykłady podane przez autora, a jest ich cała masa.
– W tej książce znajdziesz również sporo odwołań do krzywej Moore’a.
– Na koniec autor podaje różne wyróżniki firm, od tych bardzo pozytywnych, do negatywnych, ale z pozytywnym skutkiem.

Minusy:
– Z racji, że ta książka ma już 17 lat, wiele zawartych w niej rzeczy, jest po prostu nieaktualne.
– Trochę brakuje mi przykładów do wdrożenia, dla czytelnika.

Reasumując:
Bardzo fajna, lekka i przyjemna literatura. Zdecydowanie zalecam ją każdej osobie, pracującej na własny rachunek. Książka ta pokaże Ci, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji i stać się swego rodzaju fioletową krową. Dodatkowo książka ma bardzo małą objętość, przez co przeczytasz ją w kilka godzin.

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.