fbpx
Przejdź do treści

Todd M. Duncan- Sprzedaż przez zaufanie

Todd M. Duncan- Sprzedaż przez zaufanie

Siemanko!

Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale to już 78 recenzja książki sprzedażowej na moim blogu! Podliczyłem wszystkie, ale dlaczego dowiesz się za kilka tygodni. Dzisiejszą książkę kupiłem z drugiej ręki, ponieważ nie ma już ich na rynku, a kupiłem ją dlatego, że w kilku wcześniejszych książkach była ona wspominana. Pod lupę idzie dziś Todd M. Duncan- Sprzedaż przez zaufanie, czy warto po nią sięgać? Dowiesz się z tej recenzji 🙂

Plusy:
– Ta książka pokazuje 14 elementów, jakie zawiera sprzedaż przez zaufanie. Autor podzielił je na dwa rozdziały fundamenty wiarygodności sprzedawcy i działalności sprzedażowej;
– Bardzo mocno identyfikuję się z tym, co zostało napisane o podejściu do porażek;
– W tej książce idealnie zostało pokazane, dlaczego ważne jest inwestowanie w przyszłość przez sprzedawcę;
– Poznasz z niej różne sposoby zastosowania zasady pareto w sprzedaży;
– Autor świetnie oddał 4 typy klientów w sprzedaży i uważam, że powinien przerobić to każdy sprzedawca;
– Ta książka pokaże Ci, jak rozwijać swoją działalność sprzedażową i portfel klientów;
– Dzięki niej dowiesz się również, jak ważnym jest odpowiednie zarządzanie czasem w sprzedaży i jak je usprawnić;
– Dzięki tej książce poznasz masę przydatnych myśli zawartych w formie cytatów, które zainspirują Twoją działalność sprzedażową;
– Bardzo podoba mi się, że każdy rozdział jest zakończony wskazówkami dla liderów. Uważam, że są one bardzo przydatne dla ludzi zarządzających zespołami.

Minusy:
– Nie kupuję tego, gdy w książkach jest masa odwołań do własnych szkoleń. Tutaj autor w typowo amerykańskim stylu zachwala własne szkolenia i opisuje, jak nie zmieniły one życia sprzedawców;
– Bardzo nie zgadzam się z tezą „sprzedaż w warunkach pełnego zaufania”, tym bardziej że autor wielokrotnie wspomina o niej i to już na początku procesu sprzedaży;
– Przykłady sprzedawców podanych w książce są mocno wyimaginowane (wszyscy niby robili milionowe transakcje);
– Sporo z treści tek książki nie przetrwało próby czasu, dziś są już zdezaktualizowane.

Reasumując:
Choć może wyglądać, że moja recenzja jest negatywna, to w praktyce polecam te książkę. Dlaczego? Autor wielokrotnie przytacza bardzo prawdziwe stwierdzenia dotyczące sprzedaży. Znajdziesz w niej również masę przydatnych cytatów, które mogą posłużyć Ci, ale również Twojemu zespołowi jeśli nim zarządzasz. Nie jest to pozycja must have, ale to dobrze napisana książka, po którą warto sięgnąć.

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.