Arkadiusz Bednarski- Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Arkadiusz Bednarski- Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Witajcie serdecznie,
są tacy autorzy, których książki uwielbiamy czytać. Bez wątpienia na mojej liście ulubionych autorów, znajduje się Arek Bednarski (ponieważ to mój serdeczny kolega, piszę mniej oficjalnie). Na książkach Arka wychowałem się jednakowo, jako sprzedawca, ale również trener sprzedaży- mowa tutaj, chociażby o bestsellerze „Mistrz sprzedaży”. Jedna recenzja znajduje się również na moim blogu (Link ). Kiedy dostałem pytanie, czy zrecenzuję książkę, w zamian za otrzymanie egzemplarza, odpowiedź mogla być tylko jedna- tak. Tak więc dziś mam przyjemność recenzować dla was książkę Arkadiusza Bednarskiego- „Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu” zapraszam.

Plusy:
– Nie jest to pierwsza książka Arka, którą bardzo przyjemnie się czyta. Uwielbiam ten prosty, zrozumiały język, dodatkowo pisanie konkretów, bez zbędnego naciągania stron, co obecnie jest bardzo popularną praktyką na rynku.
– Książka rozpoczyna się rozdziałem „klient ten sam, a jednak inny”. Jest to bardzo dobre wprowadzenie oraz ukazanie różnic, jakie zaszły w obecnych zachowaniach naszych klientów.
– Arek wytyka jeden z najpopularniejszych problemów handlowców, czyli przekazywanie zbyt wielu informacji oraz ograniczenie ilości opcji do wyboru. Bardzo to doceniam, ponieważ sam widzę taki problem na rynku.
– Książka bardzo mocno pokazuje, jak jakość i szybkość naszej obsługi ma ostateczny wpływ na sprzedaż, lub jej brak.
– Rozdział 4. „Wpływ i zrozumienie” pokazuje, w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową, bez konieczności manipulowania klientami.
– Magiczne słowo manipulacja pojawia się również w tej książce, Arek objaśnia, czym jest ona jego zdaniem- mam bardzo podobne 😉
– Bardzo podoba mi się 12 zastosowań telefonu.
– Zdanie porównujące pracę na pensji, a pracę na prowizji dla mnie 10/10.
– Dzięki tej książce nauczysz się redefinicji problemu.
– Na sam koniec, znajdziesz rozdział poświęcony mapom myśli oraz ich wykorzystywaniu.
– Dla mnie, jednym z fundamentalnych plusów tej książki, jest to, że praktycznie każde zagadnienie posiada konkretne przykłady zastosowania- to pokazuje prawdziwą praktykę 😉

Minusy:
– Nie jest to poradnik, jak sprzedawać, dlatego sporo zagadnień zamieszczonych w książce, nie jest do końca rozwinięte.
– Brakuje mi w tej książce prospectingu. W szczególności w mojej opinii brakuje rozdziału poświęconego social sellingowi.
– Scenariusze rozmów są trochę za krótkie. Domyślam się, że ze względu na różne warianty, które mogą pojawić się w rozmowie, byłoby to trudne, jednak nieco bardziej bym je rozwinął.
– Na koniec zwrócę uwagę na aspekt techniczny- pierwszy raz mam tak, że czytając książkę, przebija mi tekst z kolejnych stron. Prawdopodobnie wpływ na to ma, jakość papieru, jednak dość mocno to rozprasza.

Reasumując:
Na pewno, Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu, nie jest książką, która nauczy Cię sprzedawać, więc jeśli jesteś na początku swojej przygody ze sprzedażą, zalecam Ci wcześniejsze książki ArkaMistrz Sprzedaży”, „Arcymistrz sprzedaży”, „Biblia sprzedaży”. Książka ta, będzie szczególnie przydatna wszystkim doświadczonym handlowcom, KAM-om, managerom i dyrektorom sprzedaży. Dzięki tej książce odświeżycie wiedzę oraz znajdziecie inspiracje na sytuacje nie tylko kryzysowe. Ta książka to zbiór pomysłów, jak sprzedawać, oraz, jak lepiej zarządzać swoim zespołem handlowym.

Podsyłam wam link do linkedin Arka, polecam go obserwować: https://www.linkedin.com/in/arekbednarski/

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.