Chris Smith- Tajniki konwersji

Chris Smith- Tajniki konwersji

Witajcie serdecznie,

dziś kolejna pozycja, dla każdej osoby, której celem jest zdobywanie nowych klientów. „Smaczkiem” w przeczytaniu tej książki było to, że sporo osób ją poleca- zresztą słusznie, ponieważ pomaga ona zrozumieć, w jaki sposób generować nowych klientów przez internet. Dziś pod lupę idzie „Tajniki Konwersji”- Chris’a Smith’a do dzieła.

Plusy:
– Uwielbiam, kiedy jasno odróżnia się skuteczne działania w social mediach, od pompowania sztucznych lajków. Ta książka w zasadzie cała opiera się na generowaniu leadów.
– W książce bardzo dobrze są opisane narzędzia wspierające nasze publikowanie w sieci.
– Autor bardzo dobrze objaśnia, czym jest landing page i dlaczego warto go robić..
– Sporo miejsca w książce poświęcone jest remarketingowi, który jest bardzo skutecznym narzędziem generowania leadów.
– Bardzo dobrze zostało opisane, w jaki sposób pisać ciekawe treści na blogu oraz jakie płyną z tego korzyści.
– Jest osobny rozdział poświęcony innym miejscom niż Facebook i strona www.
– Jako przeciwnik odbijania maili, podoba mi się, że autor podkreślił znaczenie telefonu i jego przewagę nad Emilem.
– Bardzo podoba mi się opisany sposób przygotowania do rozmowy sprzedażowej, co pokazuje nasz profesjonalizm naszemu potencjalnemu klientowi.
– Podoba mi się podejście autora do finalizacji sprzedaży.
– Świetne jest podejście autora do obiekcji klienta.

Minusy:
– W tym wydaniu książkę bardzo ciężko się czyta. W zasadzie cały tekst pisany jest, małą czcionką oraz na prawie całą szerokość kartki- ciężko się to czyta.
– Nie do końca odpowiada mi, dział poświęcony sprzedaży telefonicznej. Jest w nim sporo zasad, które nie działają w opisany przez autora sposób. To zdecydowany minus.
– Często pojawia się słowo „nowych leadów”, pamiętajmy lead to człowiek, więc nie podpiszę się pod tym stwierdzeniem.

Reasumując:
Jeśli prowadzisz swoją stronę internetową, zdecydowanie warto sięgnąć po tą pozycję. Jest to książka, która dedykowana jest każdej osobie chcącej pozyskiwać nowych klientów. Książkę w szczególności polecam właścicielom firm, którzy chcą pozyskiwać nowych klientów i dowiedzieć się, w jaki sposób generować nowych klientów, oraz mierzyć swoje działania w social mediach. Dobrym uzupełnieniem tej książki, może być książka Jefrey’a Gitomera- Społecznościowy Boom, którą opisywałem tu: https://patrykjasinski.pl/jefrey-gitomer-spolecznosciowy-boom/

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.