Paweł Tkaczyk- „Zakamarki marki”

Paweł Tkaczyk- "Zakamarki marki"

Witajcie serdecznie,

dzisiejszą pozycję chwyciłem w łapska, ponieważ bardzo szanuję twórczość jej autora. Tak więc dziś bierzemy pod lupę książkę bazującą na budowaniu swojej marki, Paweł Tkaczyk- „Zakamarki marki”, zapraszam do lektury.

Plusy:
– Bardzo podoba mi się podejście Pawła, do luki budowania marki osobistej, dla mnie to fundament biznesu.
– W książce Paweł zamieścił całą masę fascynujących historii. Materiał do niej zbierał chyba naście lat 🙂
– Podejście emocjonalne w reklamie- ten dział powinien przeczytać chyba każdy handlowiec i marketer. Świetnie zostały opisane emocje i ich rola.
– Fajnie został opisany mechanizm luki informacyjnej, to cały czas działa skutecznie.
– Bardzo zgadzam się ze ściąganiem ruchu na stronę i zadbaniu o nią.
– Bardzo dobrze, że Paweł zwrócił uwagę na koszt pozyskania klienta.
– Na koniec plusów, książkę świetnie się czyta 🙂

Minusy:
– No bez wątpienia sporo narzędzi jest przestarzałych, a kanały wymagałby wzbogacenia, ale to ze względu na datę jej wydania- pewnie w momencie wydania była sexy.
– Trochę brakuje mi w niej, przykładów do zastosowania, ćwiczeń, które mógłbyś wdrożyć w swoim biznesie.
– W książce pojawia się tak dużo zagadnień, przez co mam poczucie, że nie zostały do końca rozwinięte.

Reasumując:
Bez wątpienia, jeśli rozpoczynasz budowanie swojej marki, wprowadzasz swój brand na rynek, watro, abyś po tę pozycję sięgnął. Pomimo że sporo tematów wymagałoby upgreadu (może warto pomyśleć nad nowym wydaniem Paweł), znajdziesz w niej sporo wskazówek. Dla osób z silną marką osobistą może nie być tu nic nowego 🙂 Wcześniej Pat Stępień recenzjonował u mnie „Narratologię” Pawła, link tu Paweł Tkaczyk- Narratologia

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.