Perfomance Research Associates- „Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów”

Witajcie serdecznie,
w dzisiejszym wpisie chcę podzielić się z wami recenzją książki bazującej na tematyce znakomitej obsługi klientów Perfomance Research Associates- „Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” o niej będzie dzisiejszy wpis. Mimo że pozycja stosunkowo stara, to jednak większość zasad jest niezmiennych, dlatego, jeśli do twoich obowiązków należy obsługa klienta, nieważne czy reklamacyjnego, czy sprzedażowego, ta pozycja bez wątpienia jest dla ciebie. Do rzeczy.

Plusy:
– Książka składa się z 36 krótkich rozdziałów, a każdy z nich stanowi odrębny element. Dodatkowo została sprawnie podzielona na 4 rozdziały główne takie, jak: najważniejsze zasady znakomitej obsługi klienta, znakomita obsługa klientów- jak to robić, rozwiązywanie problemów, i zadbaj o siebie, żebyś mógł zadbać o klientów.
– Idealnie na początku książki zawarta jest informacja, że dla klienta nie istnieje podział między tobą a twoją firmą. Dla klienta Ty jesteś firmą.
– W książce znajdziesz schemat SUPER, który przyda ci się w kontaktach z klientem.
– Ta pozycja pokaże Ci, co tak naprawdę cenią sobie klienci podczas kontaktu z BOK, czy wizyty bezpośrednio w salonie.
– Bez wątpienia nie jest to opowiadanie jak „Legendarna Obsługa Klienta”, którą już wcześniej recenzowałem: http://patrykjasinski.pl/legendarna-obsluga-klienta-blanchard-ken-halsey-vicki-cuff-kathy/
– Poznasz w niej pięć typów trudnych klientów w obsłudze klienta.- Bardzo podoba mi się to, że ostatni rozdział został w całości poświęcony dbaniu o siebie w obsłudze klienta. Sam uważam, że jeśli nie zadbamy odpowiednio o siebie, nie ma możliwości, że zadbamy dobrze o naszych klientów.

Minusy:
– Ze względu na to, że pozycja jest dość stara, bardzo mało w niej odniesień do obsługi klienta przez internet, ale nie oszukujmy się w latach jej wydania, (2000) internet nie był tak powszechny, jak teraz.
– Trochę brakuje mi w niej praktycznych przykładów, niektórych zachowań i technik.
– Jest zdecydowanie za krótka, być może dlatego, że to poradnik obsługi klienta.

Reasumując:
Mimo swojego wieku oraz braku odniesień do realiów internetowych, pozycja cały czas aktualna, dlatego polecam ją każdej osobie, która na co dzień zajmuje się obsługą klienta. Nie ma większego znaczenia, czy zajmujesz się obsługą klienta stacjonarnie, internetowo, czy telefonicznie, jeśli chcesz podnosić swoje kwalifikacje zawodowe, śmiało sięgnij po tę pozycję.
Do zobaczenia za tydzień.
P.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.