fbpx
Przejdź do treści

Phil Barden- Odkoduj, pułapki myślenia w biznesie

Phil Barden- Odkoduj, pułapki myślenia w biznesie

Siema,

w dzisiejszej recenzji książka, którą polecał mój kolega po fachu- Szymon. Sięgnąłem po nią, ponieważ mocno ją polecał, czy było warto? W dzisiejszej recenzji- Phil Barden- Odkoduj, pułapki myślenia w biznesie, zapraszam do lektury.

Plusy:
– Książka Odkoduj, już na samym początku pokazuje, że będzie nawiązaniem do prac Daniela Khanemana (jego kultowe Pułapki myślenia, recenzowałem tutaj). Znajdziesz w niej masę nawiązań do pionierskich prac Khanemana;
– Uwielbiam pozycje, które swoje tezy popierają rzetelnymi badaniami. Tutaj znajdziesz ich co niemiara;
– Dzięki tej książce dowiesz się, jakie cele mają nasi klienci zarówno jawne, jak i niejawne, co pozwoli Ci lepiej układać narrację swoich produktów;
– Zrozumiesz zachowania konsumentów i ich przyczyny, co potwierdza ich irracjonalność;
– Dowiesz się, jak działa autopilot, który determinuje większość naszych decyzji;
– Ta książka nauczy Cię zwiększać wartość Netto tego, co sprzedajesz;
– Dowiesz się również czym jest mapa celów DECODE i zobaczysz, jak możesz ją wykorzystać w marketingu swojego produktu/ usługi;
– Autor książki Odkoduj pokazuje w tej książce filary autentyczności;
– Poznasz również przyczyny porażek niektórych kampanii marketingowych;
– Podoba mi się, że każdy rozdział zawiera rzetelne podsumowanie;
– Dodatkowym plusem książki Odkoduj są grafiki- pierwszy raz spotykam się, z tym że grafiki zamieszczone w książce są tak trafne i tak dobrze oddają sens tego, co jest opisywane.

Minusy:
– Są momenty, gdzie czytanie nie jest lekkie, ponieważ trzeba dokładnie przeanalizować to, co napisał autor.

Reasumując:
Obojętnie czego nie napiszę, to będzie zdecydowanie za mało! Żyjemy w czasach, gdy marketing nastawiony jest na kopiowanie, zamiast kreowania, wystarczy spojrzeć, chociażby co się działo, gdy pewien hotel wypuścił wiralową treść, zaraz wszyscy wypuszczali „tu wejście, tu kibel…” Dla mnie książka absolutnie obowiązkowa dla wszystkich ludzi związanych z marketingiem, ale również, dla ludzi sprzedaży! Pomoże ona zrozumieć Ci, jak funkcjonują ludzie, co dla nich jest ważne i jak dostosować narrację dotyczącą swojego produktu, aby klienci z większym prawdopodobieństwem chcieli je kupić. Moim zdaniem to absolutny top- Szymon dzięki za polecenie!

Do zobaczenia w kolejnej recenzji.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Facebook
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem, od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu.

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.