Cześć,
kolejny poniedziałek i kolejna recenzja książki 🙂
nie ukrywam, że w tym roku mam dość dobre tempo czytania, wiec chętnie będę się dzielił, czemu warto, a czemu nie przeczytać konkretne pozycje.
Dziś na tapetę bierzemy książkę, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan- „Marketing 4.0”, czyli pozycję skierowaną zarówno dla ludzi związanych z marketingiem, jak i dla ludzi sprzedaży.
Plusy:
– Książka ta, jest napisana niesamowicie przystępnym językiem, i, mimo że jest w niej sporo słownictwa branżowego, dzięki przypisom czyta się ją bardzo zrozumiale i sprawnie.
– W tej pozycji znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, jak dobie zalewu komunikatów marketingowych, wyróżnić swoje produkty na rynku.
– Opisane w niej jest przejście marketingu z 4P, na 4C.
– Autor opisuje w niej, jak mierzyć wskaźnik NPS.
– Dowiesz się z niej, czym są wskaźniki PAR i BAR służące do mierzenia lojalności klientów.
– Książka obrazuje, w jaki sposób tworzyć dobry marketing treści.
– Poznasz w niej archetypy klientów.
– Dzięki niej zrozumiesz, czym jest marketing poziomy, który powoli wypiera marketing pionowy.
– Bardzo dużo trafnych ilustracji.
Minusy:
– W zasadzie jedynym minusem, jest to, że niektóre zagadnienia są zbyt skromnie opisane.
Podsumowując:
Uważam, że tę pozycję, powinna przeczytać każda osoba związana z marketingiem, ponieważ jest w niej zalew przydatnych treści. Książka może posłużyć jako drogowskaz również, dla każdej osoby związanej ze sprzedażą, aby przełożyć to na bieżącą pracę. Bez wątpienia, jeśli sam sprzedajesz swoje produkty i usługi, powinieneś również po nią sięgnąć.
Książkę kupisz tu: Marketing 4.0
Do zobaczenia w kolejnym wpisie.
Samych sukcesów.
P.