fbpx
Przejdź do treści

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan- „Marketing 4.0”

Cześć, 

kolejny poniedziałek i kolejna recenzja książki 🙂
nie ukrywam, że w tym roku mam dość dobre tempo czytania, wiec chętnie będę się dzielił, czemu warto, a czemu nie przeczytać konkretne pozycje.

Dziś na tapetę bierzemy książkę, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan- „Marketing 4.0”, czyli pozycję skierowaną zarówno dla ludzi związanych z marketingiem, jak i dla ludzi sprzedaży.

Plusy:
– Książka ta, jest napisana niesamowicie przystępnym językiem, i, mimo że jest w niej sporo słownictwa branżowego, dzięki przypisom czyta się ją bardzo zrozumiale i sprawnie.
– W tej pozycji znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, jak dobie zalewu komunikatów marketingowych, wyróżnić swoje produkty na rynku.
– Opisane w niej jest przejście marketingu z 4P, na 4C.
– Autor opisuje w niej, jak mierzyć wskaźnik NPS.
– Dowiesz się z niej, czym są wskaźniki PAR i BAR służące do mierzenia lojalności klientów.
– Książka obrazuje, w jaki sposób tworzyć dobry marketing treści.
– Poznasz w niej archetypy klientów.
– Dzięki niej zrozumiesz, czym jest marketing poziomy, który powoli wypiera marketing pionowy.
– Bardzo dużo trafnych ilustracji.

Minusy:
– W zasadzie jedynym minusem, jest to, że niektóre zagadnienia są zbyt skromnie opisane.

Podsumowując:
Uważam, że tę pozycję, powinna przeczytać każda osoba związana z marketingiem, ponieważ jest w niej zalew przydatnych treści. Książka może posłużyć jako drogowskaz również, dla każdej osoby związanej ze sprzedażą, aby przełożyć to na bieżącą pracę. Bez wątpienia, jeśli sam sprzedajesz swoje produkty i usługi, powinieneś również po nią sięgnąć.

Książkę kupisz tu: Marketing 4.0

Do zobaczenia w kolejnym wpisie.
Samych sukcesów.
P.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz więcej wpisów

Tomasz Miler- Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami
Recenzje książek

Tomasz Miler- Kaizen

Cześć, w tym roku zdecydowanie recenzje książek biznesowych na mojej stronie pojawiają się rzadziej… Nie

Czytaj »
Motywacja w sprzedaży
Artykuły Patryk Jasiński

Motywacja w sprzedaży

Motywacja w sprzedaży jest jedną z fundamentalnych cech każdego dobrego sprzedawcy. Marzeniem każdego managera sprzedaży

Czytaj »
Kompleksowa obsługa klienta
Artykuły Patryk Jasiński

Kompleksowa obsługa klienta

Obsługa klienta, to jeden z najważniejszych obszarów w firmie, który powinien zostać dopracowany do perfekcji,

Czytaj »
Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany od początku swojej kariery zawodowej. Szkoli, motywuje, tworzy skuteczne działy sprzedaży telefonicznej

Wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, aktywny, dla którego nie ma rzeczy, których sprzedać się nie da. Od początku swojej kariery przeszkolił już ponad 120 zespołów sprzedaży.

Jego hasło to „robię z telemarketerów, ultra-skutecznych sprzedawców”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.