Robert Zych- Klient w centrum uwagi

Robert Zych- Klient w centrum uwagi

Witajcie serdecznie,

Bardzo lubię pracować z moimi współpracownikami, nad poprawą jakości obsługi klienta. Choć daleko mi do pojęcia „klientocentryczność”, to stwierdzenie klient w centrum, jest mi zdecydowanie bliższe, w końcu to z klientów żyjemy. Dziś mam przyjemność recenzować kapitaną książkę z zakresu obsługi klienta Robert Zych- Klient w centrum uwagi, to pozycja, którą recenzuję dziś, zapraszam.

Plusy:

– Bardzo inspiruje mnie Tony Hsieh– właściciel firmy Zappos, słynącej ze świetnej obsługi klienta. Na starcie książki znajduje się dziesięć zasad Tonego, które warto wdrożyć w swoim zespole obsługi klienta.
– Drugi rozdział książki, skupia się na kole zakupowym klienta, jest to bardzo dobre wprowadzenie do dalszej części książki.
– Bardzo lubię szukanie wartości naszej firmy. Tutaj znajdziesz propozycje, jak je odnaleźć.
– Książka pokazuje w jaki sposób managerowie, mogą wzmacniać swój zespół w procesie profesjonalnej obsługi klienta.
– Znajdziesz tu inspiracje, w jaki sposób motywować swoich opiekunów do doskonalenia standardów obsługi klienta.
– Rozdział „Kamizelki ratunkowe” to rozdział poświęcony temu, w jaki sposób radzić sobie z trudnymi zachowaniami klientów.
– Na koniec znajdziesz fajną ściągawkę dotyczącą jakości obsługi oraz kilka testów oceniających twój poziom.
– Standardem książek wydawanych przez OSH, jest bardzo dobre wydanie książek, ta również robi wrażenie, w jaki sposób jest wydana.

Minusy:

– Trochę mało miejsca zostało poświęcone typom klienta. Uważam, że to tak ważne zagadnienie, że powinno zostać omówione szerzej. Dodatkowo 5 typów klientów, to trochę mało- ja wyznaję 10 😉
– Kolejną rzeczą, której brakuje w tej książce, jest nastawienie na różne kanały obsługi klienta. Skoro klient w centrum uwagi, to powinniśmy nastawić się na wielokanałowość w jego obsłudze. Mam wrażenie, że cała tę książkę skierowana jest na obsługę klienta stacjonarną.

Podsumowując:

Uważam, że jest to pozycja obowiązkowa dla każdej obsługi, na co dzień pracującej z klientami bez znaczenia czym się zajmujesz. Książka ta otwiera oczy na bardzo wiele ważnych aspektów, związanych właśnie z profesjonalną obsługą klienta. Warto połączyć tę pozycję z na przykład fantastyczną książka Radosława Hancewicza- Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie, którą opisywałem tu:https://patrykjasinski.pl/radoslaw-hancewicz-profesjonalna-obsluga-klienta/ przy połączeniu tych dwóch pozycji efekt może być bardzo ciekawy 🙂

Bardzo dobrą recenzję książki, Klient w centrum uwagi, a przede wszystkim obszerniejszą, napisał też mój serdeczny kolega Maciej Kozubik, więc pozostawiam link do niej: https://maciejkozubik.pl/2017/04/28/recenzja-ksiazki-klient-centrum-uwagi/?fbclid=IwAR0AyJ2KrLWJHEYx9BG4HIBPbCfYx9NasO1s04fvQTR1zKn0GEBfgCMbuqw

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.