Roger Dooley- Neuromarketing

Roger Dooley- Neuromarketing

Witajcie,
bardzo lubię książki pisane konkretnie, sumiennie, bez zbędnego naciągania tekstu. Książka Roger’a Dooley- Neuromarketing, została mi polecona, więc tym chętniej po nią sięgnąłem, a dziś recenzuję ją dla was, zapraszam 🙂

Plusy:
– Zagadnienia związane z neuromarketingiem, bardzo mnie pociągają i uważam, że ludzie sprzedaży powinni poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu. Tutaj znajdziesz masę cennych wskazówek.
– Książka posiada 14 rozdziałów i aż 100 wskazówek. Bez problemu możesz wybrać interesujące Cię zagadnienia, bez konieczności czytania całości.
– Dzięki tej pozycji, możesz zdobyć inspirację, jak przedstawiać cenę klientowi.
– W książce opisane są 3 rodzaje klientów, dzięki czemu dopasujesz swoją ofertę do konkretnej grupy.
– Mnie bardzo zaciekawił rozdział o zapachu marki.
– Autor, dla każdej z reguł zamieszcza odpowiednie badania naukowe. Zrobiło to na mnie ogromne wrażenie i pozwala wrócić do tych badań, po przeczytaniu książki.
– W tej pozycji znajdziesz całą masę przykładów, jak globalne marki wykorzystują neuromarketing w celu pozyskiwania klientów.
– Książka napisana jest, bardzo prostym, zrozumiałym językiem.

Minusy:
– Mam wrażenie, że ta książka nie ma swojej konkretnej grupy docelowej. Są rozwiązania niskobudżetowe, jednak zdecydowana większość nadaje się do zastosowania w firmach o większych budżetach.
– Drugi minus to, to, że brakuje mi w niej trochę praktycznych przykładów do zastosowania. Wszystko jest opisane dobrze, jednak brakuje mi tego, co możesz zrobić, działając w określonym rynku.

Reasumując:
Bez wątpienia, jest to kolejna pozycja z zakresu neuromarketingu, po którą warto sięgnąć. Wiedza i badania opisane w tej książce pomogą przede wszystkim właścicielom firm i pracownikom działu marketingu. Dodatkowo bardzo przyjemnie się czyta i możesz wybrać interesujące Cię rozdziały. W książce znajduje się cała masa odwołań do innych książek, w tym książki, którą miałem już przyjemność recenzować Doktora Pradee’pa:dr. A.K. Pradeep „Mózg na zakupach”

Do zobaczenia za tydzień.
P.

Zainspirował Cię ten post? Podziel się nim ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz więcej wpisów

Trener Sprzedaży - Patryk Jasiński

Patryk Jasiński

Ze sprzedażą związany jestem od początku swojej kariery zawodowej. Co ważne, w pierwszej kolejności jestem praktykiem sprzedaży,a dopiero później trenerem sprzedaży i konsultantem biznesowym.

Mówią, że ze mnie wulkan pozytywnej energii, charyzmatyczny, bardzo skuteczny. Dla mnie nie ma rzeczy „niesprzedawalnych”, czasem musimy poszukać innego sposobu ;)

Moje motto to ”Sprzedaż to najważniejsza umiejętność XXI wieku”.

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.