fbpx
umawianie spotkań- metoda lejka
Artykuly
Patryk Jasiński

Umawianie spotkań- metoda lejka

Umawianie spotkań handlowych, to bardzo często początek całego procesu sprzedaży. W wielu brażach umówienie spotkania jest po prostu obowiązkiem, ponieważ z wielu przyczyn nie da

Czytaj »
Skrypt rozmowy sprzedażowej- Schemat i przykłady
Artykuly
Patryk Jasiński

Skrypt rozmowy sprzedażowej- Schemat i przykłady

Skrypt rozmowy sprzedażowej może być skutecznym narzędziem, pod warunkiem, że zostanie rzetelnie przygotowany. Dla mniej doświadczonych sprzedawców dobrze przygotowany może być często „zbawieniem”. W ostatnim

Czytaj »
Jak bronić cenę? Obrona ceny w 4 krokach
Artykuly
Patryk Jasiński

Jak bronić cenę? Obrona ceny w 4 krokach

Obrona ceny to często prawdziwa zmora handlowców. W większości rozmów handlowych klient mówi „za drogo”- bo może. Faktem jest, że klient przeważnie będzie chciał ugrać

Czytaj »
lejek sprzedaży- syndrom zapchanego lejka
Artykuly
Patryk Jasiński

Lejek sprzedaży- syndrom zapchanego lejka

Obserwując sprzedawców w różnych branżach, coraz częściej zauważam jeden poważny błąd, mianowicie niewłaściwe zarządzenie lejkiem sprzedaży. Często można zaobserwować, że handlowcy na sile trzymają klientów,

Czytaj »
Jak robić social selling?
Artykuly
Patryk Jasiński

Jak robić social selling?

Faktem jest, że dobrze prowadzony social selling, może przynieść nam wielu nowych potencjalnych klientów. Dziś kontynuujemy temat social sellingu. Skoro już omówiliśmy, czym on jest

Czytaj »
Social selling- co to takiego?
Artykuly
Patryk Jasiński

Social Selling- co to takiego?

Social selling, to w ostatnim czasie bardzo sexy temat. Sporo mówi się o tym obszarze, jednak mam wrażenie, że niektórzy zwyczajnie nie rozumieją, czym jest

Czytaj »
Mity o sprzedaży
Artykuly
Patryk Jasiński

Mity o sprzedaży

Do napisania tego tekstu, zainspirowała mnie ostatnia wymiana zdań na linkedin z Patrykiem Sitek profil Patryka. Patryk napisał komentarz odwołujący się do ściemniania w sprzedaży,

Czytaj »
CRM dla sprzedawców- dlaczego warto?
Artykuly
Patryk Jasiński

CRM dla sprzedawców- daczego warto?

Do napisania tego wpisu, zainspirowało mnie kilka historii, które wydarzyły się w ostatnim czasie. Dziś pragnę się skupić z wami na tym, czym jest CRM

Czytaj »

Zadzwoń 667 869 462 lub napisz

i sprawdźmy, czy i jak jestem w stanie Ci pomóc.