Techniki finalizacji sprzedaży- jak skutecznie zamykać sprzedaż
Finalizacja powinna być naturalnym etapem każdego procesu sprzedaży, jednak wielu sprzedawców ma problem z tym, aby w finalnym etapie poprosić klienta o zakup. Co robić,
Finalizacja powinna być naturalnym etapem każdego procesu sprzedaży, jednak wielu sprzedawców ma problem z tym, aby w finalnym etapie poprosić klienta o zakup. Co robić,
Jedną z najtrudniejszych sytuacji w sprzedaży, jest moment, gdy sprzedawca musi rozpoznać jakimi pieniędzmi dysponuje klient. Wielokrotnie okazuje się, że klient nie może od nas
Sprzedawanie jest sztuką. Kiedy pomyślimy o najlepszych sprzedawcach, to operują oni nie tylko dobrymi zwrotami w kierunku klientów, ale również prezentują odpowiednie zachowania względem nich.
Wszyscy znamy ludzi, którzy obojętnie czego nie sprzedają, zawsze osiągną sukces. Co wyróżnia te osoby? Czy istnieje zestaw cech dobrego sprzedawcy, który pomaga mu osiągać
Każda firma pragnie tego, aby każdy klient zostawiał u nich, jak najwięcej pieniędzy. Często dwoją się i troją, chcąc pozyskać nowych klientów, lecz nie od
Wysoka konkurencyjność i szeroki dostęp do informacji powoduje, że klient staje się coraz bardziej wymagający. W ostatnich latach prym wiedzie sprzedaż rozwiązań, gdzie sprzedawcy kompleksowo
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że rozmowa sprzedażowa z klientem dla jednych to czysta przyjemność, a inni odczuwają z tego powodu stres. W jaki sposób powinna
Najczęściej w trakcie szkoleń ludzie pytają mnie o techniki, jakie mogą zastosować w rozmowach z rozmowach z klientami. Nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ uzależnione
Ile razy zdarzyło Ci się, rozmawiać z konsultantem przez telefon i jakość tej rozmowy powodowała, że dalej chciałeś ją kontynuować? A jak często masz ochotę
Sprzedaż to detale i często to one decydują o sukcesie lub jego braku w rozmowie z klientem. Dlatego warto przywiązywać uwagę do słów i używać
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie zachowania wystarczy wyeliminować, aby niemal automatycznie podnieść sprzedaż? Jeśli tak, to w dzisiejszym wpisie znajdziesz odpowiedź! Trener sprzedaży pokaże Ci
Cześć, to na jakiś czas ostatnia pozycja z zakresu sprzedaży, ponieważ już w te środę pojawi się na moim blogu największy ranking książek o sprzedaży.
Jakie książki powinien przeczytać każdy sprzedawca, aby podnosić swoją efektywność. Jako trener sprzedaży często w trakcie szkoleń rekomenduję książki dla sprzedawców i dziś podzielę się
W ostatnich latach bardzo popularne jest sformułowanie sprzedaż doradcza. Wiele osób twierdzi, że to dziś jedyny skuteczny model sprzedaży. Czym ona jest, jakie techniki możesz
Jednym z najlepszych sposobów na generowanie nowych klientów jest dobra i zaangażowana sieć partnerska. Wiele osób popełnia błędy w budowaniu jej, dlatego dziś skupimy się
Niejednokrotnie zetknąłeś się pewnie z pojęciami sieć afiliacyjna lub marketing afiliacyjny. W dzisiejszym wpisie dokładnie objaśniam te pojęcia wraz ze wskazaniem wad i zalet takiego
Tym, co odróżnia najlepszych sprzedawców od przeciętnych, to między innymi dobre gospodarowanie swoim czasem. Najlepsi sprzedawcy zawsze wiedzą, co i w jakiej kolejności robić. Codzienna
Cała rozmowa na nic, jeśli skutecznie nie zamkniesz sprzedaży. Możesz najlepiej na świecie prezentować produkt, ale kiedy nie umiesz dobrze zamknąć sprzedaży, większość rozmów spocznie
Jeśli zależy Ci na sukcesie w sprzedaży, lub jesteś managerem zespołu i pomagasz rosnąć swoim ludziom, prawdopodobnie sięgasz po książki. Dziś dostęp do książek jest
Ostatnie lata to czasy, gdy hasło „budujemy relacje z klientem”, stało się niemal sztandarem połowy trenerów sprzedaży. Choć relacje w sprzedaży są cudownym narzędziem, musimy
Utrzymanie klientów w dzisiejszej dynamice rynku bywa coraz większym wyzwaniem dla firm. Klienci stali się jeszcze bardziej wymagający w związku z rosnącą konkurencją na rynku.
Czym jest sprzedaż perswazyjna? Czy da się stosować względem klienta techniki perswazji, będąc jednocześnie przy tym szczerym, mając dobre intencje i autentyczność. Dziś przyjrzymy się
Skuteczna sprzedaż bezpośrednia, to przeprowadzanie klienta przez poszczególne etapy wizyty. Jakie mamy etapy wizyty handlowej i co robić, aby maksymalizować skuteczność na każdym z nich,
Żyjemy w czasach, gdzie szumne hasła typu „sprzedaż bez sprzedawania”, „pomóż kupić” sprzedają się jak świeże bułeczki. Niezależnie jaki jest Twój stosunek, to aby osiągać
Firmy dwoją się i troją, aby motywować swój zespół. Jednym z działań, które wspiera pobudzanie motywacji, są konkursy dla sprzedawców. Konkursy niejednokrotnie mogą pomóc nam
Pytanie, które nieustannie powinien sobie zadawać każdy manager sprzedaży to, jak motywować zespół sprzedażowy? Zmotywowany zespół to prawdziwy skarb, dlatego z tak należytą precyzją i
Motywacja w sprzedaży jest jedną z fundamentalnych cech każdego dobrego sprzedawcy. Marzeniem każdego managera sprzedaży jest mieć zmotywowany zespół. Choć czasem nie chce mi się
Obsługa klienta, to jeden z najważniejszych obszarów w firmie, który powinien zostać dopracowany do perfekcji, aby sprawiać, że klienci będą do nas powracać. Dziś nie
Zadaniem profesjonalnego sprzedawcy, jest starać się doprowadzać do jak największej ilości sprzedaży. W tym celu potrzebujesz sprawnie domykać większą ilość transakcji. Czym jest domykanie sprzedaży
Nieustający pęd do zwiększania sprzedaży wywołuje w działach sprzedaży coraz większą presję. Nie zmienia to faktu, że występują takie sytuacje, gdy nie warto sprzedawać. Wielokrotnie
Ostatnio pisałem w mediach społecznościowych, że kwiecień był dla mnie najgorszym miesiącem sprzedażowo pod kątem sprzedaży szkoleń od siedmiu lat. Dziś już wszystko wraca do
Podstawowym zadaniem każdej firmy jest sprzedaż. Czasy mocno się zmieniły i sprzedaż za wszelką cenę może bardziej zaszkodzić Twojej firmie i Tonie niż pomóc. Jeśli
Chyba zgodzimy się wszyscy, że komunikacja interpersonalna w dzisiejszych czasach jest jedną z najbardziej pożądanych cech. Co zrobić, żeby nasza komunikacja z klientami i znajomymi
Gdybym jako trener sprzedaży miał wskazać, co odróżnia sprzedawców odnoszących sukcesy, od tych, którzy mogliby poprawić swoje wyniki, to bez dwóch zdań będzie to komunikacja
Dziś nie wystarczy mieć dobry produkt/ usługę, żeby skutecznie sprzedawać. Musimy przypominać się klientom, aby dokonywali u nas zakupów- nawet powracając. Dziś o tym, czym
Dziś wszyscy jednym głosem mówią- budujemy relacje z klientami. Chyba zgodzimy się wszyscy, że w wielu sytuacjach to sformułowanie jest mocno na wyrost. Dzisiejsi klienci
Na sali szkoleniowej często ludzie zadają mi pytanie o najskuteczniejsze techniki sprzedaży. Nie jest łatwo udzielić odpowiedzi na to pytanie, ponieważ sam znam ponad 200
Nadal sporo przedsiębiorców żyje w Matrixie i myślą, że wystarczy to, że mają dobry produkt, a on obroni się sam i klienci będą walić do
Prezentowanie siebie przed innymi, często zwane też wystąpieniami publicznymi, należą do jednych z najbardziej stresujących czynności. Krążą nawet pogłoski, że ludzie boją się bardziej wystąpień
Byłeś kiedyś na jakimś spotkaniu, gdzie ludzie mieli prezentować siebie, lub swój biznes? Ja byłem i muszę przyznać, że 95% wystąpień było tragiczne. Prezentacja siebie
Praktyk sprzedaży z 14-letnim doświadczeniem, właściciel marki Deal-Makers, oferującej kompleksowy outsourcing sprzedaży. Prowadzę szkolenia i warsztaty, które przynoszą firmom wzrost sprzedaży nawet do 303%. Pokazuję, jak sprzedawać skutecznie i z pasją