Kevin Hogan, William Horton- Sprzedawanie samego siebie, nowa psychologia handlowania
Cześć, po chwilowej przerwie wracam z recenzją. Ten autor już był na moim blogu, mowa tutaj o Kevinie Hoganie. Dziś na tapetę idzie książka, którą
Cześć, po chwilowej przerwie wracam z recenzją. Ten autor już był na moim blogu, mowa tutaj o Kevinie Hoganie. Dziś na tapetę idzie książka, którą
Jednym z kluczowych narzędzi we współczesnej sprzedaży, jest pipeline sprzedażowy. W tym artykule dowiesz się, czym jest, jakie są jego etapy, jak skutecznie go wdrożyć,
Czy zastanawiasz się, jak osiągnąć lepsze wyniki sprzedażowe i zbudować trwałe relacje z klientami? Jeśli tak, ten poradnik handlowca powstał właśnie z myślą o tobie.
Zarządzanie relacjami z klientami to jeden z najważniejszych elementów skutecznego prowadzenia biznesu. Współczesne firmy coraz częściej sięgają po narzędzia i strategie, które pozwalają lepiej zrozumieć
W dzisiejszym dynamicznym świecie sprzedaży organizacja pracy handlowca odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wysokiej efektywności. Dobrze zorganizowany handlowiec jest w stanie lepiej zarządzać swoim czasem,
Coraz więcej klientów pyta mnie o to „jak zbudować dział sprzedaży telefonicznej” i prosi o pomoc w tym zakresie. Budowa skutecznego działu sprzedaży telefonicznej to
Pomiędzy działami sprzedaży ciągle trwa dyskusja, co jest skuteczniejsze, sprzedaż telefoniczna, czy bezpośrednia? Handlowcy pracujący w terenie bronią swojego stanowiska, że ten kanał jest skuteczniejszy,
Który kanał sprzedaży jest najodpowiedniejszy dla mojej firmy? To bardzo częste pytania, które dostaje. Faktem jest, że to, jaki kanał wybierzemy, mocno wpływa na nasze
Wielokrotnie możemy spotkać się ze stwierdzeniem, że nasze życie składa się z nawyków. Gdyby przyjrzeć się tej tezie, to jest to prawda. Przecież nie zastanawiasz
Cześć, kiedyś usłyszałem od znajomego, że pod hasłem psychologia sprzedaży możesz zamieścić wszystko, dlatego do dzisiejszej pozycji podchodziłem z dużą ostrożnością. Dziś kolejna książka sprzedażowa
Dobry prospecting to prawdziwa sztuka. Wszystkie firmy zmierzają co tego, aby nieustannie przyciągać nowych klientów, a siły sprzedaży są odpowiedzialne za to, żeby dowozić nowych
Każda firma chce pozyskiwać nowych klientów. Zadanie jest coraz trudniejsze, ponieważ, Twój potencjalny klient z każdej strony jest zasypywany komunikatami i wszyscy walczą o jego
Dobry proces sprzedażowy, to ciąg powtarzalnych działań, które w finalnym efekcie prowadzą do sprzedaży. Szaleństwem jest myślenie, że każdy potencjalny klient, który trafi do naszego
Z jakim typem rozmówcy rozmawiasz? Odpowiedź na t pytanie może być kluczem do skutecznej obsługi klienta. Dużo sprawniej pracuje się z klientami, gdy potrafimy skutecznie
Rozmowy z trudnymi klientami, to najbardziej wymagające zajęcia w obsłudze klienta. Faktem jest, że po takiej rozmowie ciężko zachować opanowanie, a często nawet uspokoić nerwy.
Obsługa klienta jest tym, co może dać Twojej firmie wyraźną przewag nad konkurencją. Wydaje się, że w dzisiejszych czasach takie podejście sprawdza się jeszcze bardziej.
Masz dobry produkt? To świetnie- teoretycznie świat powinien stać przed Tobą otworem… Ile razy widziałeś sytuację, gdy asortyment był dobry, ale prezentacja produktu nudna jak
Tradycji na moim blogu musi stać się za dość. Co roku publikowałem dla was moje podsumowanie roku, aby pokazać wam, co wyszło, a czego nie
Profesjonalna obsługa klienta może być prawdziwą przewagą! Szczególnie w czasach, gdy wiele firm uprawia zasadę „gwarancja do bramy i się nie znamy”. Nic dziwnego, że
Obsługa reklamacji bywa niesamowicie stresująca dla opiekuna klientów. Z jednej strony klienci stają się coraz bardziej wymagający z drugiej z kolei, często ich roszczenia są
Finalizacja powinna być naturalnym etapem każdego procesu sprzedaży, jednak wielu sprzedawców ma problem z tym, aby w finalnym etapie poprosić klienta o zakup. Co robić,
Jedną z najtrudniejszych sytuacji w sprzedaży, jest moment, gdy sprzedawca musi rozpoznać jakimi pieniędzmi dysponuje klient. Wielokrotnie okazuje się, że klient nie może od nas
Sprzedawanie jest sztuką. Kiedy pomyślimy o najlepszych sprzedawcach, to operują oni nie tylko dobrymi zwrotami w kierunku klientów, ale również prezentują odpowiednie zachowania względem nich.
Wszyscy znamy ludzi, którzy obojętnie czego nie sprzedają, zawsze osiągną sukces. Co wyróżnia te osoby? Czy istnieje zestaw cech dobrego sprzedawcy, który pomaga mu osiągać
Każda firma pragnie tego, aby każdy klient zostawiał u nich, jak najwięcej pieniędzy. Często dwoją się i troją, chcąc pozyskać nowych klientów, lecz nie od
Wysoka konkurencyjność i szeroki dostęp do informacji powoduje, że klient staje się coraz bardziej wymagający. W ostatnich latach prym wiedzie sprzedaż rozwiązań, gdzie sprzedawcy kompleksowo
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że rozmowa sprzedażowa z klientem dla jednych to czysta przyjemność, a inni odczuwają z tego powodu stres. W jaki sposób powinna
Najczęściej w trakcie szkoleń ludzie pytają mnie o techniki, jakie mogą zastosować w rozmowach z rozmowach z klientami. Nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ uzależnione
Ile razy zdarzyło Ci się, rozmawiać z konsultantem przez telefon i jakość tej rozmowy powodowała, że dalej chciałeś ją kontynuować? A jak często masz ochotę
Sprzedaż to detale i często to one decydują o sukcesie lub jego braku w rozmowie z klientem. Dlatego warto przywiązywać uwagę do słów i używać
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie zachowania wystarczy wyeliminować, aby niemal automatycznie podnieść sprzedaż? Jeśli tak, to w dzisiejszym wpisie znajdziesz odpowiedź! Trener sprzedaży pokaże Ci
Cześć, to na jakiś czas ostatnia pozycja z zakresu sprzedaży, ponieważ już w te środę pojawi się na moim blogu największy ranking książek o sprzedaży.
Jakie książki powinien przeczytać każdy sprzedawca, aby podnosić swoją efektywność. Jako trener sprzedaży często w trakcie szkoleń rekomenduję książki dla sprzedawców, nie tylko z zakresu
W ostatnich latach bardzo popularne jest sformułowanie sprzedaż doradcza. Wiele osób twierdzi, że to dziś jedyny skuteczny model sprzedaży. Czym ona jest, jakie techniki możesz
Jednym z najlepszych sposobów na generowanie nowych klientów jest dobra i zaangażowana sieć partnerska. Wiele osób popełnia błędy w budowaniu jej, dlatego dziś skupimy się
Niejednokrotnie zetknąłeś się pewnie z pojęciami sieć afiliacyjna lub marketing afiliacyjny. W dzisiejszym wpisie dokładnie objaśniam te pojęcia wraz ze wskazaniem wad i zalet takiego
Tym, co odróżnia najlepszych sprzedawców od przeciętnych, to między innymi dobre gospodarowanie swoim czasem. Najlepsi sprzedawcy zawsze wiedzą, co i w jakiej kolejności robić. Codzienna
Cała rozmowa na nic, jeśli skutecznie nie zamkniesz sprzedaży. Możesz najlepiej na świecie prezentować produkt, ale kiedy nie umiesz dobrze zamknąć sprzedaży, większość rozmów spocznie
Jeśli zależy Ci na sukcesie w sprzedaży, lub jesteś managerem zespołu i pomagasz rosnąć swoim ludziom, prawdopodobnie sięgasz po książki. Dziś dostęp do książek jest
Ostatnie lata to czasy, gdy hasło „budujemy relacje z klientem”, stało się niemal sztandarem połowy trenerów sprzedaży. Choć relacje w sprzedaży są cudownym narzędziem, musimy
Praktyk sprzedaży z 14-letnim doświadczeniem, właściciel marki Deal-Makers, oferującej kompleksowy outsourcing sprzedaży. Prowadzę szkolenia i warsztaty, które przynoszą firmom wzrost sprzedaży nawet do 303%. Pokazuję, jak sprzedawać skutecznie i z pasją